Wachtbankje ??? (oktober)

[quote quote=10492183]Ik heb sinds vandaag wat menstruatie achtige pijn… en opeens heel veel witte vloed. Niet doorzichtig maar wel veel. Beetje vies misschien, maar herkennen jullie dat?[/quote]Ik heb nu ook sinds 3 dagen witte vloed en daarbij ook maagzuur met vlagen en onderrug pijn..
 
Mijn NOD zou volgens m'n berekening vandaag zijn. Omdat m'n cyclus zeer ontregeld was na de vaccinatie durf ik nog niet te testen. Kan mezelf zo gek maken. Voor het eerst gebruik gemaakt van ovulatie testen. Piek was op 20/21 september.. Spannend 
 
[quote quote=10492383]Ik heb nu ook sinds 3 dagen witte vloed en daarbij ook maagzuur met vlagen en onderrug pijn..
[/quote]Oeehhh spannend MomofBibi ? bij mij voelt m’n buik alsof ik opnieuw eeen ovulatie krijg qua pijn ? beetje trekkend
 
[quote quote=10492522]Oeehhh spannend MomofBibi ? bij mij voelt m’n buik alsof ik opnieuw eeen ovulatie krijg qua pijn ? beetje trekkend[/quote]Kan natuurijk nog de innesteling zijn ?? Had gelezen dat dat tussen de 5 en 7 dagen zit❓❔
 
[quote quote=10492545]Kan natuurijk nog de innesteling zijn ?? Had gelezen dat dat tussen de 5 en 7 dagen zit❓❔[/quote]Jaaaa! Klopt idd… hopen dat we beide een innesteling hebben ? verder voel ik me top! Niet moe, geen gevoelige borsten enz
 
[quote quote=10492553]Jaaaa! Klopt idd… hopen dat we beide een innesteling hebben ? verder voel ik me top! Niet moe, geen gevoelige borsten enz[/quote]Ik hoop het wel! Maar is pas mn eerste ronde dus ga er niet echt vanuit... dan valt het altijd mee ?
Ik heb wel erg gevoelige tepels en zo nu en dan doen mn borsten zeer tijdens het lopen ?
 
Terug
Bovenaan