Wachtbankje ??? (oktober)

[quote quote=10492957]Ohjeej! Hoelang zijn jullie er al mee
Bezig? Wanneer is je NOD?[/quote]Dit is inmiddels ronde 3! M’n nod is 12 oktober! & hoe gaat het bij jou? ?
 
[quote quote=10493009]Dit is inmiddels ronde 3! M’n nod is 12 oktober! & hoe gaat het bij jou? ?[/quote]Dit is bij ons ook derde poging. Wel met hulp van het ziekenhuis.. ik voel van alles.. krampen in mijn buik, rugpijn en moeite met naar het toilet gaan.. testen zijn nog steeds wit dus ik denk dat deze maand weer niet is gelukt. Maar wie weet nog geluk.. maandag officiële testdag
 
[quote quote=10493051]Dit is bij ons ook derde poging. Wel met hulp van het ziekenhuis.. ik voel van alles.. krampen in mijn buik, rugpijn en moeite met naar het toilet gaan.. testen zijn nog steeds wit dus ik denk dat deze maand weer niet is gelukt. Maar wie weet nog geluk.. maandag officiële testdag[/quote]Hahah joh! Je zit pas op 8/9 dpo ongeveer dus je kan zeker nog wel een positieve test krijgen hoor! Ik ga zo testen, maar voel aan alles dat ik ongesteld word. 24/7 van die steekjes.. normaliter heb ik daar amper last van. Deze cyclus is het wel heel extreem ?
 
[quote quote=10493093]Ik ben helaas ongesteld geworden… of naja donkerbruine afscheiding.. snap er niks van.. ben pas 8 dpo ?[/quote]Ohh naar!!! Misschien heb je dit keer een korte luteale fase gehad ?

Ik had vanmorgen een Omo witte test?
 
Ik doe ook graag weer mee. Nod 28 oktober waarschijnlijk. 2e ronde. Duurt nog even, dus het is nog rustig in mijn hoofd.
Deze maand ovulatietesten aangeschaft om te kijken of het een beetje klopt met wat ik in gedachten heb qua ovulatie datum.
 
Groetjes, Irene 
 
Nieuw hier! Al mama van 2 kindjes en mochten we het geluk hebben zwanger te worden dan is het echt een nakomertje. Onze oudste is 9 namelijk:)
Voor mij maak ik het wachten en teleurstellingen elke maand voor het eerst mee omdat bij de 1e 2 kinderen het direct raak was. Dit is ronde 6 en NOD is 9 oktober. Veel pijn in mn onderrug en liezen al een week en ook al een week buikkrampen. Kan alle kanten op dus. Hoop hier wat steun te vinden omdat niemand in onze omgeving weet dat we een wens voor een 3e kindje hebben. 
 
 
Terug
Bovenaan