Wachtbankje ??? (oktober)

[quote quote=10501760]Omg Ik denk een heel licht streepje te zien?! Ben nog maar 9 dpo ofzo, dus ik verklaar mezelf voor gek ook ? maar zien jullie het?

https://ibb.co/W68nDR5[/quote]Volgens mij staat er een streep??
 
[quote quote=10501776]Volgens mij staat er een streep??[/quote]Ja zie je het?! Ik weet echt niet wat ik ervan moet denken ?
 
Ah jammer juliatje... das ook zo ver dpo ook negatief kan zijn pfff spannend.. k weet zelf niet goed op welke dag dpo je beste kan testen...ze zeggen al bij 1dpo maar heb idee dat eerste week sws te vroeg is niet?
Mn menstruatie wacht zich af sinds vrijdag...dus paar dagen wachten of er wat gebeurd maar tot nu toe alleen lichtelijke krampjes, gevoelige buik, white shizzle en soms lichtelijk misselijk wakker worden. Eerste instantie lijk k mn oude cyclus weer terug te krijgen. T is bijna n maand geleden dat k menstruatie had (14 okt) 
 
 
Hoi meiden!
Even een bemoedigend berichtje voor jullie! En wellicht hebben jullie wat aan mijn ervaring? Vorige maand ook aangemeld voor het wachtbankje oktober. Ik had allerlei symptomen, maar toch ongesteld geworden.
Uiteindelijk begonnen met ovulatietesten, maar nooit een eisprong kunnen vinden. Wij hebben enkele keren geklust, nadat ik ongesteld was geweest. Afgelopen weekend had ik een vreemd gevoel en toch maar een testje gewaagd. Mijn NOD is pas 22 november, dus ik dacht alweer "waarom doe ik dit" maar opeens verschenen er twee roze strepen! Gister nog een testje gedaan en ook harstikke positief. Ik heb er al die tijd dus naast gezeten en heb dus met een lange cyclus een vroege eisprong. 
Liefs!
 
 
 
@nadine, Gefeliciteerd!!

Ik zit nu 6 dpo.. kan niet wachten op mijn Nod einde deze maand.. Hoop zo dat het eind deze maand positief is ?
 
Gefeliciteerd en wat leuk! Fijn dat je vroeg positief kon testen Nadine.

wachten duurt lang he? 
spannend bibi! Hopelijk is t positief ? 

ik wacht nog tot begin december.... cant wait! Misschien sinterklaascadeautje ?
 
 
Terug
Bovenaan