Wachtbankje ??? (oktober)

[quote quote=10500706]Jaa echt balen!!
Maar goed, op naar de volgende ronde, zoals ik nu zie wordt mn cyclus weer normaal(26 dagen) dus hopen dat het goed komt.
Mocht het in november raak zijn weet ik dat op mijn verjaardag ? zal een mooi cadeautje zijn.[/quote]Oh dat zou fantastisch zijn! Laten we daar op hopen! Op een mooi verjaardagscadeau!

Het is toevallig geen innestelingsbloeding? Gun het je zo
 
[quote quote=10501364]Haha dit is pas stom spijt van dat ik het heb gepost haha vandaag menstruatie in de ochtend next Round dus ?[/quote]Ah nee kak! ?
 
Ik inmiddels weer witte afscheiding, en last van m’n borsten?! Heb dit nooit voor m’n menstruatie… voel het gewoon als ik iets te snel loop, het op en neer gaan doet pijn. Normaliter alleen gevoelige tepels rondom mijn ovulatie. Maar heb ook veel pijn in m’n onder rug. Dus denk dat ik ongesteld ga worden.. wat wel frappant is, dat ik meestal op 7/8 dpo ligt begin te bloeden.. morgen 9 dpo en nog niks. Maar je zult zien dat ik vannacht ongesteld word ?
 
[quote quote=10501573]Oh dat zou fantastisch zijn! Laten we daar op hopen! Op een mooi verjaardagscadeau!

Het is toevallig geen innestelingsbloeding? Gun het je zo[/quote]Nee echt menstruatie, duurde 4 dagen en vandaag nog wat bruine afveeg.

Hoe gaat het bij jou?
 
[quote quote=10501596]Nee echt menstruatie, duurde 4 dagen en vandaag nog wat bruine afveeg.

Hoe gaat het bij jou?[/quote]
Ah balen!!! Had het je zo gegund ?

Ja ik heb super gevoelige borsten, normaal nooit!! Maar geloof erin dat je lichaam je voor de gek kan houden.. ook last van menstruatie buikpijn.. geen zwangerschapsymptoom dacht ik? Nog steeds witte afscheiding.. sinds het vaccin begon ik op 7 dpo al licht te bloeden, nu nog niks… dus ik heb geen idee! Test nog negatief helaas! Lief dat je even vraagt! Kan ik al last hebben van m’n borsten voordat ik positief test eigenlijk?
 
[quote quote=10501609]
Ah balen!!! Had het je zo gegund ?

Ja ik heb super gevoelige borsten, normaal nooit!! Maar geloof erin dat je lichaam je voor de gek kan houden.. ook last van menstruatie buikpijn.. geen zwangerschapsymptoom dacht ik? Nog steeds witte afscheiding.. sinds het vaccin begon ik op 7 dpo al licht te bloeden, nu nog niks… dus ik heb geen idee! Test nog negatief helaas! Lief dat je even vraagt! Kan ik al last hebben van m’n borsten voordat ik positief test eigenlijk?[/quote]Sommige vrouwen hebben al kwaaltjes voordat ze kunnen testen dus je weet maar nooit!
Maar menstruatie buikpijn kan ook een kwaal zijn he ?

Is ook allemaal zo irritant, want je gaat juist nu helemaal focusen op symptomen etc. ?
 
Omg Ik denk een heel licht streepje te zien?! Ben nog maar 9 dpo ofzo, dus ik verklaar mezelf voor gek ook ? maar zien jullie het?

https://ibb.co/W68nDR5
 
Terug
Bovenaan