Wachtbankje

Hey meiden,

Gister was mijn uitgerekende datum, helaas ging deze voorbij zonder bevalling. Ik ben zwanger van ons derde kindje. De beide meiden werden beiden een aantal dagen voor de uitgerekende datum geboren. En bij deze uk werd mij met 34 weken al voorspeld dat ik er toch wel rekening mee moest houden dat 't wel eerder kon komen aangezien 't kindje toen al ingedaald was en dit erg vroeg was bij een 3e kindje. Ik zei toen nog lachend van goh dat is toch ook voor de vk koffiedik kijken, straks ga ik nog 2 weken overtijd. Nou ik hoop op dit moment toch echt niet 2 weken overtijd te gaan. Hoewel ik nog heel goed kan en 't ook nog niet zat ben, mag de kleine nu wel van mij komen. Ik begin toch echt nieuwsgierig te worden naar dat kleine mensje in me en ben ook heel benieuwd hoe de grote zussen gaan reageren op hun broertje/zusje. Toch heb ik zelf 't idee dat de kleine 't nog wel naar z'n zin heeft in m'n buik, want het maakt nog niet echt aanstalten om eruit te komen, maar ja dat kan snel genoeg veranderen. Wie zit er nog meer te "wachten" tot de beeb zich aandient?

jep, hier nog eentje in afwachting van de 2de uk..ben woensdag uitgerekend en hier ook nog niks...wel voorweeen en klein stukje van slijmprop verloren, maar zegt niks he, bij mijn 1ste zoontje justin ging ik 6 dagen overtijd, dus ik hield er gelukkig al rekening mee dat dit keer weer overtijd gaan erin zou zitten...ik denk ook echt dat ik op zijn vroegst pas eind deze week of in het weekend ofzo ga bevallen. ook ik ben het zwanger zijn wel beu, maar niet de zwangerschap...meer dat ik niks met mijn zoontje kan doen, alleen maar moet plassen en slechte nachten maak, dat ben ik allemaal beu, maar het getrappel enz niet hoor! dus tja we wachten en wachten ,aar he meer kunnen we toch niet doen. succes met wachten!!

liefs sweety 39+5

hoi,ik moet nog ongeveer twee week,van het weekend had ik voor het eerst dat het van mij wel mocht komen heb steeds last van voorweeen en slaap heel erg slecht.mijn eerste kind was twee maand te vroeg dus echt op het laast lopen heb ik nog nooit gehad ik vind het nu wel zwaar worden ook met zon hummeltje van drie jaar om je heen je kan hem soms niet meer de aandacht geven die hij verdient lekker ravotten enz. ach dat komt wel weer.

maar ook mijn baby lijkt zich nog prima te voelen in mijn buik.afwachten dus.groetjes patries

Hi! Ik moet nog 1,5 week en van mij mag het ook wel komen! Ik ben er helemaal klaar voor en heb er zin in. Ben zo benieuwd naar ons kleine mensje. Tja, je kunt
het helaas zelf niet plannen, dus is het afwachten...Sterkte met wachten dames!!

Ben nu 39 weken en ik heb het zooooooooooooooo gehad!!!
Liever vandaag dan morgen, ik ben al mijn kwaaltjes (letterlijk) spuugzat. Maar ja, het laat zich niet dwingen he? Mijn eerste is ook lekker nog 10 dagen na de uitgerekende datum blijven zitten, dus deze zal ook wel geen haast hebben... :(

Het is nog steeds erg rustig in de buik, geen gerommel, niets, precies zoals bij mijn eerste...
Dus ben bang dat ik nog zeker 2 weken te gaan heb, snif.... Wachten, wachten, wachten...

Vandaag mijn uitgerekende datum en herken je verhaal. Alles gaat nog prima, ben nog fit en voel me echt wel goed. Maar ben zo ontzettend nieuwsgierig naar de baby!!!
En zo benieuwd inderdaad ook hoe zijn broer gaat reageren op ineens een klein babytje in huis. Dus het mag komen... maar ja, nog geen voortekenen. Alles rustig en eerste was bij mij ook later. Dus ik ga er vanuit dat we nog wel even moeten wachten!

Vandaag mijn uitgerekende datum en herken je verhaal. Alles gaat nog prima, ben nog fit en voel me echt wel goed. Maar ben zo ontzettend nieuwsgierig naar de baby!!!
En zo benieuwd inderdaad ook hoe zijn broer gaat reageren op ineens een klein babytje in huis. Dus het mag komen... maar ja, nog geen voortekenen. Alles rustig en eerste was bij mij ook later. Dus ik ga er vanuit dat we nog wel even moeten wachten!

Hey meiden,

Gelukkig nog meer ongeduldigen onder ons. Wat ik het ergste vind is dat m'n oudste dochter erg onrustig wordt. Ze is 5 en krijgt op school continu van dezelfde moeders de vraag/opmerkingen. Goh is de baby er nou nog niet? Dat broertje/zusje laat wel op zich wachten hè? En dat terwijl ze 't toch al erg spannend vindt en die opmerkingen werken niet echt mee kan ik je zeggen. Ze huilt momenteel erg snel (doet ze normaal nooit) en zit snel op de kast. Haar jongste zus (2 1/2)  weet precies wat ze moet doen om te jennen. En ja, met die rondvliegende hormonen van mij erbij is dat soms een erg goede combi (maar niet heus). Ook de telefoontjes van mensen die bijna de hele zwangerschap niets van zich hebben laten horen en nu zowel gister als vanmorgen belden, daar word ik ook niet goed van. Maar ja, morgen de afspraak bij de vk maar eens afwachten, wie weet laat ik me wel strippen.

Jullie ook allemaal succes met de laatste loodjes!

Terug
Bovenaan