Wachtbankje

Gisteren heel veel voorweeen gehad, dus ik dacht wie weet begint het vannacht wel. Maar nee hoor, alles weer rustig. Tja, er zit niets anders op dan wachten. Ik ga maar eens bedenken wat ik deze week allemaal ga doen, zodat ik er niet de hele tijd mee bezig ben. Succes dames deze nieuwe week! (39+5)

Nou, vandaag precies 40 weken en helaas de dag weer brakend boven WC-pot begonnen, bleh! Ik ben het zo moe om ziek, zwak en misselijk te zijn!
Net terug van VK en heeft gevoeld of ze kon strippen, maar helaas... Baarmoedermond is wel rijp, maar kindje is nog steeds voor geen millimeter ingedaald! VK denkt daarom dat ik waarschijnlijk, net als bij mijn eerste, weer ver overtijd zal gaan. Snif!

Heb de laatste dagen wel wat vaker een harde buik, maar ja, daar krijg je geen kind mee, he?
Ik vrees dat ik nog wel een tijdje op de wachtbank kan blijven zitten...

Dames, succes ermee!

Vervelend Karin dat je, je zo beroerd voelt en dat ze je dan ook niet heeft kunnen strippen. Het weer werkt nu ook niet echt mee om even lekker te gaan wandelen of zo. Sterkte er mee en denk al vast maar een beetje aan dat kleintje die je straks in je armen mag houden en waarvoor je het allemaal doet. Nog maximaal 2-3 weken moet je maar denken!

Terug
Bovenaan