Wachtbankje

Hallo allemaal,

Ook hier vanacht amper geslapen, op een gegeven moment (3:45u) maar uit bed gegaan, kopje thee gedronken en paracetamol ingenomen.... het zakte weer af!
Manlief kwam later om naar z'n werk te gaan, samen wat gegeten en heb net nog even met tussenpozen kunnen slapen vanaf 6:15u...
Wat een drama zeg als je zo slecht slaapt! en ik durf haast niet 's middags te gaan slapen, want dan ben ik bang dat ik weer zo beroerd slaap de volgende nacht!

Morgen weer naar de verloskundige, had eigenlijk gehoopt dat het niet nodig was, maar begin er een beetje een hard hoofd in te krijgen dat is gewoon lekker overtijd ga lopen.. al is mijn potje fut helemaal op!!!!

Fijne dag allemaal, ik ga zo even boodschappen doen op de fiets, wie weet helpt het hobbelen een beetje?!

Liefs Sabina (39+5 wkn)

Hier ook een slechte nacht achter de rug.

Gisteravond naar het theater geweest! Daar erg onrustig gezeten....mijn benen wilden aan de wandel en ik had harde buiken.
Thuis ging dit nog even door. om twaalf uur lag ik in bed. Om 2 uur werd ik wakker en dacht dat het ochtend was! Ik voelde me fit en was blij dat ik goed geslapen had! Keek ik op de klok....2 uur grrrrr Toen kon ik dus niet meer slapen.

Ik ben maar de laatste enveloppen gaan schrijven voor de kaartjes!
Uietindelijk weer naar bed gegaan. maar de slaap wilde niet komen! Op een gegeven moment met kussens in mijn rug gaan zitten. Zittend sliep ik dus wel!

Vandaag is mijn zoontje naar het KDv en heb ik dus vanochtend wel langer kunnen slapen! Dan lukt het dus wel!
Ik slaap ;s middags wel. Ik probeer gewoon alle slaap mee te pakken.

Wel grappige discussie over hoe je liever hebt dat je bevalling begint, weeën of gebroken vliezen.
Bij mij zijn vannacht de vliezen gebroken...maar weeën zijn nog niet te bekennen. Dus gewoon rustig aan doen en afwachten dus maar...
Kan ineens komen (zo moest ik van verloskundige al wel kruiken in het wiegje leggen), maar het kan ook nog dagen duren.
Laar maar komen die weeën!!!!! Ik ben er klaar voor!

Spannend! Zou Nino al bezig zijn? Of misschien al bevallen? We zullen het wel horen neem ik aan. Ze laten je toch niet te lang liggen met gebroken vliezen. Ik kreeg als tip van de verloskundige om, als de vliezen breken, naar bed te gaan en snel nog zo veel mogelijk rust/slaap te pakken.

Hier is het na het geweld van vorige week nog steeds heel erg rustig. Stilte voor de storm?

Ik weet niet wat fijner is, direct weeen of gebroken vliezen. Als je vliezen breken weet je in elk geval wel zeker dat het snel gaat gebeuren. Maar een echte wee herken je wel. En dan weet je ook zeker dat het gaat gebeuren. Het zijn die verrekte voorweeen of oefenweeen die ons zo gek maken.

Tja... Ik loop elke dag wel een paar keer het babykamertje in. Gewoon om even aan de nieuwe spulletjes te snuffelen en te genieten. En dan zie ik hem gewoon in zijn bedje liggen. Of op de commode.

Hoi Espritfreak,

Ik kwam hier even inbreken om te kijken of er inmiddels al iets is.
Berichtje is van eergisteren en daarna niet meer, dus wie weet!
En anders: Zet em op meid!

En de andere dames natuurlijk ook!!

Liefs Suus

Hallo hallo! Alles nog goed bij jullie? Ja, die voorweeen zijn lastig, ik vraag me soms af of ik het wel ga herkennen als het zo ver is. Maar de VK zei net dat echte weeen heel pijnlijk zijn. Wat ze vervolgens nog een paar keer herhaalde op niet zo'n subtiele manier. Haha, lekker gevoelig mens.Tja, daar ga ik me maar niet druk over maken, wat voor de een pijnlijk is hoeft dat voor de ander niet te zijn dus...
Ik ben vandaag precies 39 weken, nog een weekje dus officieel. Van mij mag het wel eerder zijn. Komen jullie de dagen nog door? Ik heb vannacht in ieder geval weer heerlijk geslapen.
Volgens mij zou ik echt niet zomaar kunnen gaan slapen trouwens als mijn vliezen gebroken waren maar ik geen weeen had. Volgens mij ga ik dan alleen maar liggen woelen enzo.

Slapen als de vliezen gebroken zijn?
Haha, leuk in theorie!

Ik wilde me 's ochtends omdraaien in bed en toen sprongen de vliezen.Dan ben je in eens echt wakker!
Ik heb die dag nog gestreken, de badkamer gepoetst, de keuken gepoetst! We zijn nog een uur wezen wandelen (zou de weeen op gang brengen).
Het besef dat het dan ieder moment kan gaan beginnen is zo spannend! We zijn die avond wel vroeg naar bed gegaan. Toen heb ik nog even 2 ur geslapen en toen werd ik wakker van de weeen!

Ben erg benieuwd hoe het met Nino gaat!

Hallo allemaal,

Nou vandaag is D-Day hoor! en neem ik lekker plaats op het wachtbankje... Sjonnie heeft er nog geen zin in! maar met al die voorweeen mag hij van mij vandaag lekker komen!

Liefs Sabina

Terug
Bovenaan