wachtbankje

Hey,

Gaan we nog voor n nieuw wachtbankje?? Of hebben we daar geen zin meer in?

T duurt nog wel ff, maar voor mij waarschijnlijk
26 December...lekker he, fijn met de kerst?? :p

Ik doe pas weer mee in januari. In december mogen we vanwege mijn operatie niet 'klussen'.
@sparkle
Succes voor december; zou toch leuke kerstcadeautje zijn!

Liefs,
Julia

Hallo meiden,

Ben er even een paar weken tussenuit geweest op dit forum,omdat ik nadat 3de iui mislukt was toch even in een dipje zat en geen behoefte had om te reageren op dit forum.
Ik heb even bewust wat afstand genomen,maar merk nu weer dat het gaat kriebelen.
Vandaag weer bij gyn geweest voor echo (dg 12)Zaterdag weer terugkomen en dan waarschijnlijk pregnyl spuiten,dan maandag iui nr 4.
Zou het deze keer dan toch raak zijn??
We gaan er weer voor.
Heb wel al de spuiten in huis gehaald voor volgende cyclus mocht het niet lukken,omdat ik dan rond feestdagen ongesteld moet worden en alles dicht is.
Dus dit wordt of de mooiste kerst,of een mindere kerst.

Gr suusje

Dankjewel.
Nee inderdaad beter zouden we 2010 niet in kunnen gaan.Al heb ik meer hoop op de volgende cylcus met hormonen (heb nu alleen nog de pregnyl)Net pregnyl in huis gehaald.Dus nu afwachten op zaterdag dan heb ik volgende echo en weet ik wanneer de iui is.

Gr suusje

Hey Suusje,

Hoe is het nu met je?? veel spanning??
fijn dat je weer mee kletst...en hopeljk gaat het deze keer lukken voor jullie..!

Hoi sparkle,

Ja ik merk altijd dat ik net voor iui veel behoefte heb om te schrijven dan is de teleurstelling weer gezakt en komt de hoop voor volgende poging weer omhoog.
Mag mij bijna weer aansluiten op het wachtbankje.
Vanavond om 20.00 pregnyl spuiten en dan maandag de iui nr 4.
Hopelijk wordt het een super mooie kerst voor ons en komt onze grootste wens uit net voor het nieuwe jaar.
Ook voor de andere meiden die nu op het wachtbankje zitten heel veel succes.

Gr suusje

Hallo meiden,

Ik sluit mij sinds vandaag weer aan op het wachtbankje net uinr4 gehad.Nu maar hopen dat het deze x raak wordt.We gaan weer de vreselijke wachtweken tegemoet.
Zie er wel weer tegenop evenals de feestdagen.Bang dat het weer niet lukt en dan de feestdagen verpest zijn.
Ik wens iedereen die ook op het wachtbankje zitten succes.

Er wordt niet meer zoveel gepost hier, jammer.

gr suusje

Terug
Bovenaan