wachtbankje

wendy@ Spannend hoor.Nu dus op naar deze volgende stap.
Had jij nu al eerder clomid gebruikt?
Krijg je zeker clomid en pregnyl?
Hoop dat het op die manier gaat lukken.
Hoor heelllll veel positieve berichten op die manier.
Maar je wil natuurlijk net als ik dat het positieve manier bij jou lukt.
Ik denk namelijk ook altijd,hoor het wel bij een ander,maar nu wil ik het!!
Voor mij zit er nu de 1ste wachtweek weer op.
Pfff valt niet mee merk ik.
Vind het vreselijk dat wachten.Denk iedere keer ik wil nu slapen en pas volg. week maandag weer wakker worden hahaha.
Ik heb er deze keer ook weer niet zo'n goed gevoel over.Heb de bekende ongi symptomen alweer, pijnlijke borsten,zo nu en dan krampen,daarbij wel misselijk en duizelig,maar zal wel door spanning en pregnyl komen.
Tuurlijk blijf ik hopen,maar ene dag heb ik meer hoop dan andere dag.
Ben super bang voor mijn reactie op de teleurstelling.De emoties worden met de maand heftiger.

Gr suusje

Spannend meiden, ik duim weer voor jullie mee. Veel sterkte met de spanning en ik hoop op goede berichten!

gr.
Wenser

hier weer een berichtje, we houden het nog allemaal uit, kan niet anders, wij gaan volgende week er lekker tussenuit, wanneer ik ongi moet worden is een grote vraag ik denk pas rond 7dec, dus zal nog wel effe wachten worden.

@moekje spannend.......
We duimen voor je.

@suus, nee nog nooit eerder clomid gebruikt, beginnen we in nieuwe jaar mee, nu nog effe niet aan denken in de hoop dat er een wonder geschiet.

@wenser, hoe is het met je, las dat je eho goed was gegaan fijn hoor nu maar lekker genieten.

Fijn weekend iedereen.

Hey,

Nou, ik kan weer van het bankje af...had ook eigenlijk niet anders verwacht hoor, weinig kans natuurlijk en had ook helemaal niet t gevoel dat ik zwanger zou kunnen zijn...
Ik was vrij rustig eigenlijk wat ook wel eens fijn is! :)
succes iedereen die er nog op zit!

o nee iedereen is bijna al van het bankje af met slecht nieuws
meidne ik vind het zooo erg voor jullie gun het jullie ook van harte

ik mag hier wel melden dat ik ZWANGER ben
morgen is eigenlijk pas mijn NOD maar kon niet wachten en teste vandaag positief .
ik kan het nog niet helemaal geloven vole van alles, bang.angs,blijdschap wisselen elkaar af.
ik klim op mijn wolk om er de eerste 8 maanden NIET meer vanaf te komen

ik strooi alles wat goed is naar jullie en blijf voor jullie duimen
op naar een goede echo over 3 weekjes

xxxx moekje

@Moekje GEFELICITEERD! Heel erg leuk voor jullie. Geniet lekker op die wolk :) Van harte gegund!

Hier minder nieuws. Vanochtend weer ongesteld geworden. Zwaar K** Morgenochtend naar ziekenhuis voor AFC echo waarmee ze mijn eicelvoorraad kunnen bekijken. De inmiddels 3e laparoscopie en HSG op 9 december gaat dus ook door. Had stiekem gehoopt dat het allemaal afgeblazen kon worden, maar helaas. Volgende maand is hierdoor ook 'verloren'. Van tevoren niet verwacht dat we ronde 17 ofzo (ben de tel kwijtgeraakt) zouden krijgen.

Liefs, Julia

Hallo meiden,

Ook ik stap weer van het wachtbankje af.Poging 3iui is helaas weer mislukt.Zware teleurstelling.

Moekje:Gefeliciteerd meid geniet ervan.Fijn voor jullie dat het gelukt is.
Ik hoop dat ik dat hier ook binnenkort mag melden,maar begin soms een beetje de hoop op te geven na zoveelste teleurstelling.

Gr suusje

Terug
Bovenaan