wachtbankje

Hey Suusje en Julia,

Heel veel sterkte weer, wat verschrikkelijk balen. Ik heb vanaf ronde 12 tot ronde 22 ook zo verschrikkelijk in de rats gezeten iedere keer: ik geloofde gewoon niet meer in de natuurlijke weg. Maar alle meiden die ook de hoop op hadden gegeven van dit clubje (Linda, Esk, Moekje, ikzelf, Lunas...) zijn toch zwanger geworden. Ik hoop zo dat het jullie ook snel gegund is, want elke maand wordt het verdriet zwaarder...

Julia ook veel sterkte met de HSG en Laproscopie. Weet je ook waarom ze dat zo snel achter elkaar doen? Meestal wachten ze een aantal maanden na de HSG. Of is het in 1 keer?

Meiden, een dikke knuffel en veel sterkte.
Wenser

@Wenser
HSG en Laparoscopie doen ze in 1 keer. Laparoscopie is uitgebreider en aangezien bij een van de vorige laparoscopies (naast het verwijderen van een dermoidcyste en een groot deel van 1 eierstok) een lichte vorm van endometriose is weggebrand op mijn blaas, gaan ze liever gelijk weer voor een laparoscopie. Bovendien is mijn FSH waarde aan de hoge kant wat kan wijzen op een vroege overgang. Gisteren een AFC echo gehad waarbij de mijn eicelvoorraad hebben geteld Dit was niet veel, maar ook niet weinig. Paste wel bij de FSH waarde die ik heb. Al met al is er dus wat meer haast bij geboden. 9 december is het zover. Heel spannend! Jammergenoeg mogen we de maand december niet proberen om zwanger te worden, wordt sterk afgeraden ivm met het koolzuurgas en de contrastvloeistof die nog even in je lichaam blijft zitten. Niet handig, omdat ik 2 dagen later al mijn eisprong heb. Wel jammer, maar het is niet anders. In 2010 gaan we er weer voor! Al lijkt dat nu nog wel heel ver weg.

Meiden, geniet allemaal van de zwangerschap. Tis jullie van harte gegund!

@Suusje
Kop op he! Het gaat bij jullie ook lukken! Blijf positief en vertrouwen houden!

Liefs,
Paulien

Hoi julia,

Is makkelijker gezegd dan gedaan hoor, soms weet ik na 3 jaar lang teleurstelling iedere maand weer niet meer waar ik de hoop vandaan moet halen.

Gr suusje

Hoi Suusje,

Ik snap heel goed wat je bedoelt. Het is ook niet eerlijk dat anderen door bij wijze van alleen maar naar elkaar te kijken al zwanger zijn. Mijn man en ik moeten ook al lang geduld hebben, zo'n 1,5 jaar, met de nodige ingrepen, maar proberen toch positief te blijven hoe moeilijk dat soms ook is met heel veel zwangeren in onze directe omgeving.

Ik hoop echt dat ik snel kan lezen dat het bij jullie ook is gelukt!

Ha meiden,
Julia: veel succes, eht klinkt als ene behoorlijke ingreep. Ik hoop dat je er niet teveel last vna heb. Ik heb zelf ook een maand moetne stoppen ivm medicijnenen die ik had. Dat vond ik enerzijds moeilijk, maar anderszijds gaf het mij toch ergens ook wel rust. Even niet verlpicht op de dag vrijen, en wel even gewoon als we zin hadden en niet als we geen zin hadden. Maar na een maand wilde ik wel weer aan de slag, terwijl mijn man het zo beviel dat hij me over probeerde te halen om nog een maand geen poging te doen. Daar ben ik toen niet in mee gegaan.

gr
Wenser

Sorry voor alle fouten, hier op werk verschijnt er niet in beeld wat ik typ, dus het is letterlijk blind typen
gr.
Wenser

Het is erg rustig hier, ben vandaag teruggekomen van een midweekje landal greenparks, dat doet een mens goed, lekker neits doen. Mn nod is waarschijnlijk pas rond maandag denk ik, ik weet het deze keer neit eens zeker en dat met hulp van gyn. Maar we zien wel.

Hoe is het met iedereen?

Gr WEndy en een heel fijn sinterklaasweekend

Ja, rustig hier he...K heb verder ook niet zoveel bijzonders...wij zijn nog steeds in afwachting van een brief wanneer wij bij de kliniek terecht kunnnen...duurt me allemaal n beetje lang.
Ik voel me verder best wel rustig...ben lekker veel aan het sporten en met andere dingen bezig. Probeer wat af te vallen...(nu zo'n 3-4 kg.!!) yihoe...voor teerst in mn leven dat ik het echt probeer eigenlijk...en t lukt nog ook..had er nooit echt de wil voor!
Maar ik weet eigenlijk niet of het wel zo verstandig is als je zwanger wilt worden...maargoed, wij hebben toch zowieso niet veel kans, maar dan twijfel ik weer dat k die kans ook weer zou verminderen, maar is misschien n beetje onredelijkj allemaal...zo blijf je maar malen...over allerlei verschillende dingen.

Vanavond vieren wij als Sinterklaas..gezellug! :)

fijn weekend iedereen!

grtjs Sparkle

Terug
Bovenaan