wachten.. NOD 10 December, wie nog meer?

Nou dames hier nog geen ongesteld. Hen sinds gisterenavond wel bloedend tandvlees bij het tandenpoetsen. Dit had ik ook toen ik in juli zwanger bleek te zijn dus dat is geruststellend. Maar ik heb ook al een hele dag lichte hoofdpijn en dat heb ik ook voordat ui ongesteld word dus heel verwarrend. Heb vanmorgen niet getest, ik hen vroege dienst en had vanmorgen te veel haast. 
Wat spannend DNS. Ik ga voor je duimen ik hoop het voor je! 
 
 
@Anne, tjonge, wat spannend ook voor jou...
Ga je vanavond testen? of wacht je tot morgenochtend?
Ben benieuwd hoor.
Hoop dat de RD weg blijven!!
 
Zitten jullie nog steeds op mij te wachten???
Nou dames ik heb getest, dit keer kv 2v5 en er staat wel een streepje maar heel licht, wel roze man mijn zou zeggen dat ie niks zag zeg maar. Ik had al wel gedacht een duidelijkere streep te hebben en met die pijnen (die overigens weg zijn) baart het mij wel een beetje zorgen. Dus wachten we hier nog een beetje langer
 
Ja dahaaaaag...
Een streepje is een streepje....
Als er niks is, zie je ook niks!!!

Dus een hele voorzichtige gefeliciteerd???

Morgenochtend met ochtendurine nog eens testen zou ik zeggen..
 
Ik had ook een heeeeeel licht streepje. M’n urine was dan ook zo licht dat het bijna water leek. 
Dat is egt vervelend he DNS dat je een dikke streep verwacht maar hij is mega licht. 
Iets in mij zegt dat ik ongesteld word. Al hou ik wel een beetje hoop. 
 
 
We zitten in hetzelfde schuitje anne. Ik test beter in de middag jenibaby maar ik drink savond heel veel en overdag bijna niet. Ik ga of morgen of overmorgen nog een keer proberen
 
Terug
Bovenaan