wachten.. NOD 10 December, wie nog meer?

Nou de dokter kon niet zo veel voor me doen. Moest morgen nog eens testen en als t woensdag nog steeds zo is met krampen kan ik vrijdag voordat ik op vakantie ga terugkomen. Heb sinds vanmiddag gelukkig geen kramp meer ghad. Volgens de dokter waren t niet mn darmen. Het kon volgens haar alle kanten op.
Heb indd met een vroege test van action getest.
 
Hallo dames,  
 
Ik heb al vanaf begin meegelezen met jullie gesprek. 
Spannend om te zien hoe jullie alles ervaren. Jammer ook om te zien dat niet iedereen zwanger is. Hopelijk mag ik me toevoegen bij jullie gesprek.
heb namelijk gisteravond een positieve zwangerschapstest in Mn handen gehad. En dat gelijk de eerste die ik doe in Mn leven. Kan het nog steeds niet beseffen. Zou dan dus ook gelijk na het stoppen van de pil zwanger zijn. 
Wel heb ik een aantal weken geleden gruwelijk veel pijn gehad aan Mn tepels. En sinds 1 week continu rommelend gevoel in Mn buik. Maar aangezien ik nooit geen menstruatie klachten heb gehad wijde ik dat gewoon daaraan. 
Ga nogmaals een test doen met ochtend urine. En dan gaan we zien wat daaruit komt. 
 
 
 
@Mandiee haha ik laat iedereen gewoon in spanning?. Wat goed dat je nu het verschil qua kwaaltjes voelt ten opzichte van de vorige keer. Ik begrijp wel dat je niet te vroeg de echo wilt doen, heel verstandig, ik weet niet of ik het zou kunnen ?.
@Cindelke welkom en gefeliciteerd, spannend hè voor het eerst zwanger zijn en je hebt geluk dat je niet lang heb moeten wachten, bij mijn eerste ging het ook zo. Laat lekker alles op je afkomen en stel gerust een vraag hier als je ergens mee zit. Ik had ook borrelende buik tijdens zwangerschappen, bij mij waren dat altijd mijn darmen en had ook non-stop honger.
 
Nou ben nog niet ongesteld geworden, gister wel even krampen maar ook die zijn weg. Ik begin het ook wel erg spannend te vinden
 
Gefeliciteerd cindelke ik had het bij m’n eerste poging ook precies hetzelfde:) 
ik heb vanochtend een test gedaan van k2v5 er kwam een heeeeeel licht streepje zo licht dat ik hem geneens aan m’n man durf te laten zien want die zou meteen zeggen ik zie niks? 
ik voel mezelf zwanger maar ben op de dood toch ongesteld te worden. Toen ik juli zwanger was had ik 3 dagen van te voren al een duidelijke test en nu niet dat baart me zorgen. 
Ik zeg ook steeds tegen mezelf je urine was vast niet geconcentreerd genoeg(zo vermoeiend dit) 
 
 
Haha junibaby, blijven draaien hoor die duimen. Nog niet ongesteld maar wel hevige buikpijn gehad een paar keer, ben zo bang dat t niets is deze maand?.
@Anne wat spannend, welke test heb je gedaan? Niet elke zwanferschap is hetzelfde dus het kan nog komen die mooie streep. Zag je hem zelf goed? Roze? Ben erg benieuwd
 
@cindelke welkom bij de groep! Wauw zo snel zwanger. Gefeliciteerd!! Ik wacht nog geduldig af!
mijn eerste zwangerschap was ook na 1x ongesteld te zijn geworden direct raak. ☺️
@anne Ohh wat spannend ! Welke test heb je gebruikt?
 
@dns ik had hetzelfde ook redelijke buikpijn niet heel hevig, verder last van me onderrug en me borsten blijven nog gevoelig! Zo spannend nog 1 dag... vanmorgen dacht ik echt ik wordt ongesteld zo voelde het namelijk.. toen ik in de supermarkt liep kreeg ik het ineens warm en werd ik misselijk.. vanmiddag had ik de neiging dat ik moest overgeven.. dat het maagzuur omhoog komt maar ik het dan nog niet hoef uit te spugen.. dit laatste kwaaltjes heb ik nog niet eerder gehad! 
Ik duim zo voor mezelf haha ?
 
 
Terug
Bovenaan