wachten.. NOD 10 December, wie nog meer?

Joannam wacht er nog maar ff mee, heb wel vaker een vals positieve test gehad, ik ben pas overtuigt al ik heb echt echt zie. Misschien dat ik vanmiddag of morgen nog eens ga testen.
 
Ik ben ook nog niet ongesteld... 
Heb ook nog niet getest.. ergens voelt het alsof ik nog ongesteld word, maar ik voel ook allemaal krampen enz. Zere borsten heb ik niet meer.. 
 
Annew neee nou dat is niet leuk, nou vertrouw ik die lichte streepjes helemaal niet meer?.
spannend joannam ik wacht op je positieve test hoor.
Ik heb nog niet getest, heb er nog 1 liggen en die doe ik misschien morgen of zelfs overmorgen. Nog steeds niet ongesteld in ieder geval en ook geen ongi gevoel maar ook geen zwanger gevoel ?
 
Hey!
Hier was gisteren mijn NOD. Week voor mijn NOD had ik last van ongesteldheid gevoel. Paar dagen voor mijn NOD totaal geen last van alleen soms brandend maagzuur, tepels met indrukken doet pijn. Veder puistjes heel veel puistjes en veder helemaal nergens geen last van soms gevoel alsof ik veel meer ruik dan nornaal. 2 normale cyclussen gehad en nu gewoon 2 dagen telaat. Ook hier een negatieve test vanmorgen. Te vroeg of gewoon negatief? 
 
Liefs
 
Terug
Bovenaan