wachten.. NOD 10 December, wie nog meer?

@dns hahaha stomme auto correctie ook ? ja ik hoop het ook ben nu vanaf augustus gestopt. Mijn schoonmoeder zegt tegen mij dat het de hormoon verandering nog steeds is en dat ik niet elke maand een test moet halen. Ja die ken makkelijk praten .. ? ik hoop voor jou dat het ook raak is. Onze symptomen komen wel erg overheen volgens mij wat ik zo snel gelezen heb.
liefs
 
Goedemorgen!
hier weer geen ms vanochtend. Ik voel wel steekjes dus dat betekend in iedergeval dat mijn baarmoeder werkt haha. Ik merk dat ik verschrikkelijke last heb van mijn darmen elke keer. We zullen het zien! Als de sneeuw beetje weg is einde van de dag rij ik denk ik nog maar een keer na de action en test ik me morgen ochtend nog maar een keer. Als die dan negatief is houd het echt op en leg ik me de bij neer. 
Fijne dag vandaag liefs! 
 
Goedemorgen
Ik zit hier een beetje met hetzelfde schuitje.
Ik ben pas sinds september gestopt met de pil, dat dan weer wel...
Maar wel al 2 best regelmatige cyclussen gehad.
En ik had verwacht afgelopen weekend wel mijn ms verwacht...
En inmiddels is het dinsdag, nog steeds niks... zondag al een negatieve test gedaan.. ik heb gisteren, vanwege het weer, maar even twee kruidvat testen besteld online. die komen vandaag binnen. En dan ga ik morgen nog maar eens testen..
Heb soms wat steken, bij niezen ook bijvoorbeeld. Dat het meer lijkt op bandenpijn ofzo. Gisteren veel last van maagzuur. maar meer ook niet eigenlijk.. En aan de ene kant voelt het heel sterk alsof ik zwanger ben, gewoon dat ik het gewoon voel zeg maar... maar aan de andere kant wil ik realistisch blijven en denken: Maartje, dat zou wel heel snel zijn. Reken er maar niet op...
Succes allemaal weer vandaag dames. en een hele fijne dag ook!
 
Dames.... vanochtend twijfelde ik om een test te doen maar was niet meer nodig, bloed bij het afvegen dus ik ga door naar de volgende robde ?
 
Aaaah @dsn wat vervelend ? hopelijk voor jou de volgende ronde wel raak.
Ik laat morgen ochtend wel weten hoe de test bij mij gegaan is. 
Liefs
 
Terug
Bovenaan