wachten.. NOD 10 December, wie nog meer?

@joannam Aah ik snap je gevoel, ik heb het zelfde durf me ook niet meer te testen. Heb je je al getest een andere dag of nog helemaal niet? Ik heb sinds een uurtje rugpijn en krampen dus ben ook echt beetje angstig. Heb voor de zekerheid ook maar even ovulatie testen gehaald. Is de eerste maand dat ik daar aan ga beginnen. Ben benieuwd. 
 
Wat een spanning allemaal he?! 
Ik had gelukkig deze maand een positieve test na een MA en curettage in september, heb 5 januari een vroege echo om te kijken, spannend!!
Ik zit samen met 3 andere meiden in een app, mandy had haar mailadres al hier neergezet maar voor degene die ook een roze streepje hadden en het leuk vinden kunnen hun nummer mailen naa mandy of mij: sanneperton@hotmail.com, dan voegen we je toe. 
En voor iedereen die toch omngesteld is geworden, heel veel succes en ik hoop dat het snel raak is voor jullie!!!
 
 
 
@kijk nee nog niet weer getest met een andere test.. misschien dat ik dat vrijdag doe met een kruidvat test of clear blue test.. 
heb nog steeds wel een rommelend gevoel in mijn maag maar verder nergens meer last van.. geen zere borsten of iets niets..... 
weet ook niet meer hoe dat voelde toen ik in mei zwanger was.. 
 
 
@ joannam spannend! Ik heb ook mega rommelende darmen en maagzuur en rugpijn voor de rest ook niks. Vanochtend me weer getest maar weer een negatieve test. Ik stop nou met testen want dit brengt een hoop teleurstelling elke keer weer met zich mee. Ik wou dat ik een knopje om kon zetten en zeggen tegen mezelf hou je de toch niet zo veel mee bezig maar helaas gebeurd het elke keer weer. Mijn cyclus is dus vanaf nu ook onregelmatig. Ik had ovulatie testen gehaald maar zelfs die ga ik niet meer doen. Ik vind het zo lastig want ik kan er met niemand in mijn omgeving over praten en als ik dat doe dan heb ik het gevoel alsof het niet gemeend is. Van me afzetten en gewoon lekker me ding doen dat is denk ik het beste!
laat je het even weten hoe je test is gegaan? 
Liefs!
 
Terug
Bovenaan