wachten.. NOD 10 December, wie nog meer?

Ik ben helaas ook “ongesteld” geworden. Heb maar beetje bloed verlies gehad maar vanochtend wel een negatieve test. 
Idd ook voor mij een domper .. ken je gevoel joannam! Ben de op dit moment ook helemaal zat van. Mijn lichaam is zo overstuur 
 
Liefs
 
Getver meiden, waardeloos dat jullie ongesteld zijn geworden!!!
Ik hoopte echt zooooo enorm dat jullie een plakkertje zouden hebben.
Leef met jullie mee......
 
Het is gewoon z’n teleurstelling deze maand.. 
z’n lange cyclus nu 36 dagen.. dat is toch niet meer leuk.. 
ik heb voor komende maand werkelijk geen idee hoe het zit met mijn cyclus ... ik heb vrijdag een telefonisch afspraak met mijn huisarts.
we zijn helaas al zo lang bezig.. ik weet het gewoon even niet meer. 
Rare cyclussen en waarom zo vreselijk lang?
 
Ik hoop voor je dat na her contact met de dokter misschien wat duidelijkheid komt. Erg vervelend dit en vooral als je al zo lang bezig bent! 
Ik heb toch nog even advies nodig van jullie. Ik had dus gister avond lichtelijk bruin/rood bloedverlies. Vandaag na een woede aanval veel huilbuien en last van me rug en me buik ook weer bruin lichtelijk rood bloed verlies gehad en nu niks meer ja 1 druppeltje bruin verlies. Ik snap het niet meer. Me lichaam is zo overstuur. Ik ben altijd 4 dagen ongi en nu nog niet eens 1 dag. 
 
Liefs
 
Oh nog even een aanvulling. Paar dagen voor me NOD was me temperatuur 36,9 nu net gemeten 37,4 weet niet of dat wat zegt.
 
 
@kijk dat hoop ik ook!
 
wat je zegt qua ongesteldheid had ik vorige maand ook zo ongeveer.. 1 dag wel, ook bruin verlies.. 1 dag rood, 1 dag niet toen volgende dag wel weer.. was een minimale menstruatie.. dus ik kan je er weinig bij helpen alleen mijn verhaal er over zeggen.. 
je kunt ook ongesteld zijn en zwanger he ☺️..maar je had een negatieve test toch? 
 
Balen dames had het zo voor jullie gehoopt dat het raak was.
@kijk, temperaturen hoor je elke ochtend te doen als je net ontwaakt en voor je opstaat en op dezelfde tijd. Als je overdag tempt zegt dat heel weinig, het kan zijn dat je drukker bent geweest of dat het warmer in huis is. 
We gaan dus "bijna" allemaal door naar 2018, we gaan het gewoon weer gezellig maken dan is die maand ook zo weer voorbij ?
 
Maar missch kan het toch een innestelbloeding zijn @kijk, anders moet je over een paar daagjes alsnog even een testje doen
 
Terug
Bovenaan