wachten.. NOD 10 December, wie nog meer?

Dames, ik ben stout geweest? Ik heb getest?. Niet dat ik veel wijzer ben geworden hoor, mijn schoonzusje kwam aan met etos testpoint casette testen, nou er kwam in eerste instantie leek hij negatief tot ik hem oppakte om weg te doen toen zag ik dus een heel vaag lijntje, mijn schoonzusje ook (gelukkig?) maar om nou te zeggen positief nee, het leek meer op een voorgedrukt streepje ofzo.
We gaan nog een paar daagjes braaf wachten en niet hups midden op de dag na al 100x naar de wc te zijn geweest?
 
Dns Ooh wat super spannend!!
ik had dat ook. Ik keeeek en dacht ik ja ik zie wat. Ma met knipperen leek weer weg en als ik dacht nee toch niet dacht ik Jaa zie ik zie hem!
2 dagen later gewoon nog keer testen! 
Vind het voor jullie allemaal spannend!
 
 
Ja mandiee precies zo zag ik het ook, ben ook blij dat mijn schoonzusje erbij was en dat zij het ook zag anders was ik helemaal aan mezelf gaan twijfelen (doe ik alsnog wel maar goed?) 
Ik ga denk inderdaad 2 of zelfs 3 dagen wachten met testen
 
@nutse-k tuurlijk mag je meepraten! ? 
 
hahah ik zie iedereen ook al zo voor me zitten ?, ik moet ophouden met beschrijven wat ik voel zegt mijn vriend straks is het net als afgelopen maand weer ogensteld, wacht nou maar gewoon af zegt hij dan brommig haha ? @dns wat spannend zeg !! Wanneer ga je weer testen? 
 
Haha joannam ik moet wel lachen om die opmerking van je vriend, die van mij reageert namelijk steeds precies zo ? Ik denk dat die mannen ons gewoon willen behoeden voor weer een grote teleurstelling ?
Oh DNS wat spannend ben heel benieuwd naar je test over twee of drie dagen, zal voor je duimen!
nurse-K tuurlijk gezellig! Spannend he dat wachten tot nod!
 
 
@Anneex Ja heel spannend is het! Heb vandaag ook een heel gek gevoel in Mn buik onderin... Weet dan niet goed wat ik er van moet denken. We willen het zo graag! 
 
 
Dns kan je zolang wachten???? 
Maar z’n tuurstreepje was bij mij goed nieuws!
2. Dagen later was die al stuk duidelijker!
 
haha die mannen blijven brommen hoor. Die zijn stiekem heel zenuwachtig . Haha
 
Hallo dames
Ik ben ook heel spannend aan het wachten,
Ben heeel ongeduldig geworden, moet tot 11 december wachten maar ben aan het twijfelen om eerder te testen
 
Terug
Bovenaan