Wachten op nod (mei)

Update hier: gisteren getest en negatief helaas. Daarna ook beetje (druppels) bruinverlies. Nu nog steeds aan het wachten tot het doorbreekt... Ik ga naar de volgende (alweer 10e) ronde. Oef! 
Voor de rest: heel veel succes! Met name degene met een wellicht positief streepje hierboven! Spannende tijden! 
& degene die nog aan volgende ronde(s) beginnen: positive vibes! 

Hallo dames! Hoe is het hier? Ik heb aan het begin van dit topic gereageerd. Ik was uiteindelijk 4 mei ongesteld. Ik heb een korte cyclus, waardoor we deze maand nog een kans hebben. Na een cyclus van 22 dagen, verwacht ik deze keer een cyclus van 27 dagen nav een positieve ovulatietest en vruchtbaar slijm. NOD 31 mei. De vorige ronde kon ik het redelijk loslaten. Nu ben ik behoorlijk zenuwachtig op een of andere manier. Geen idee waarom. Succes allemaal!

Hoi hoi, 
ik heb eenmaal in het ziekenhuistraject het forum losgelaten.. Ik merkte dat ik mezelf er helemaal gek mee maakte, en werd er alleen maar negatiever door..
tot nu..
ik flip hem hier, en heb dit forum en vooral jullie echt nodig!
zouden jullie mee willen kijken?

https://www.mupload.nl/img/ryjqhp.jpeg

@JustN, hoi!
Fijn dat je het een beetje los hebt kunnen laten. Hoe ging het ziekenhuistraject bij jou? Wij zijn al best lang bezig dus denk dat ons dit ook te wachten staat..
MAAR! Wat je test betreft: die ziet er  positief uit, dus voorzichtig gefeliciteerd! Misschien na nod nog een (paar) keer testen en kijken of de streep donkerder wordt.

@AnnesYres
wij hebben na een aantal onderzoeken gehoord er bij mij geen problemen waren en dat wij konden beginnen aan iui zonder hormonen.
Ik heb nu de 5e poging gehad en schijnbaar met succes.

Voorzichtig dankjewel, dit was de 3e test, en zeker nog niet de laatste haha.. 
Normaal heb ik na 10 dagen mijn menstrustie (dus vandaag) maar na de iui’s is dit magisch verschoven naar 12 dagen. Dus ik heb met mezelf ook afgesproken vrijdag of zaterdag de “echte” clearblue te doen, samen.
hoelang zijn jullie al bezig AnnesYres? 

@BenB, dit was binnen 2 minuten, heb nog 2 testen gedaan en die gaven ook 2 streepjes. 
Voorzichtig bedankt :).
had er dit keer totaal geen hoop in gehad.

Terug
Bovenaan