Wachten op nod (mei)

Hoi allemaal wij gaan onze eerste ronde in voor een tweede kindje. Ik heb na de geboorte van mijn dochter een regelmatige cyclus maar de afgelopen twee maanden gaat het alle kanten op dus ik vrees dat we deze maand niet optimaal geklust hebben :-(  mijn nod Zou 29 mei moeten zijn. Maar heb er weinig vertrouwen in deze maand al heb ik net als de vorige keer erg gevoelige borsten. Dat heb ik normaal niet. Andere daar last van? 

Hallo allemaal, 
Weer veel mensen op het wachtbankje. Ik hoop op positieve verhalen. Sterkte voor de mensen waarbij het nog even niet is gelukt. Ik lees ook veel verhalen van mensen die al even bezig zijn, heel veel sterkte en succes. 
Wij zijn helaas ook al even bezig. De ene maand iets actiever dan de andere. De laatste tijd had ik het een beetje losgelaten, maar deze maand lukt dat niet echt. Sinds deze maand slik ik teunisbloemolie. Een beetje met de gedachte baat het niet dan schaadt het niet. 
Eerst had ik altijd een cyclus van 28 dagen, maar de laatste maanden heb ik een onregelmatige cyclus. De laatste keren was het 33, 32, 32. Vandaag is dag 19 van mijn cyclus. Sinds gisteren heb ik met vlagen een misselijk gevoel. Kan van alles zijn, maar gisteravond had ik opeens een gevoel in mijn buik alsof ik ongesteld ging worden. Ik ben benieuwd of iemand dit herkent. Het zou natuurlijk mijn eisprong kunnen zijn, maar daar twijfel ik over. Ik had namelijk vorige week rekbaar slijm en nu niet meer. Ik vraag me dus vooral af of iemand dat ook wel eens heeft, het gevoel ongesteld te worden midden in de cyclus. 
Alvast bedankt!

mttm, dat herken ik. Heb de afgelopen rondes al van alles gevoeld. Helaas nog zonder succes. Heb nu sinds mijn eisprong een trekkerig gevoel in mijn onderbuik (positieve ovulatietest en rekbaar slijm, dus echt een eisprong gehad). Helaas nog te vroeg om conclusies te trekken, maar mijn hoofd begint dan alweer overuren te maken. Hopelijk mag het raak zijn voor jullie!

Wat spannend allemaal.
@AnneYres, jammer zeg, succes voor de volgende ronde. Ik duim voor je.
@JustN gefeliciteerd, dit is duidelijk een positieve test.
@Lenox, nog even spannend deze ronde.
@Wilkindje, balen van deze ronde. Hopelijk is het de volgende ronde raak.
Even van mij een update. Zondag negatieve test 7 dagen voor nod, (nod is zondag 26 mei), had last van misselijkheid en buikpijn. Maandag meer buikpijn en wat rood bloed en bruine afscheiding. Baalde, dacht ik word ongesteld. Vandaag kei misselijk en mijn borsten zijn pijnlijk en enorm gegroeid. Hm, nog eens een vroege test doen of niet? Dit is nu mijn tweede iui, lukt deze ronde niet dan waarschijnlijk over naar ivf. Bij eerste kindje na 8 x iui zwanger geraakt.  Spannend dus.

[quote quote=10203843]mttm, dat herken ik. Heb de afgelopen rondes al van alles gevoeld. Helaas nog zonder succes. Heb nu sinds mijn eisprong een trekkerig gevoel in mijn onderbuik (positieve ovulatietest en rekbaar slijm, dus echt een eisprong gehad). Helaas nog te vroeg om conclusies te trekken, maar mijn hoofd begint dan alweer overuren te maken. Hopelijk mag het raak zijn voor jullie![/quote]
Dat voelen van allerlei dingen herken ik helaas ook. Ik hoop ooit zwanger te mogen zijn en dan te zeggen: 'Oh zo voelt dat'. Nu heb ik namelijk al heel veel dingen gevoeld de afgelopen maanden die bij een zwangerschap horen. Helaas betekent dat voor mij altijd aankomende menstruatie. 
Ik kan me bijna niet voorstellen dat dit al iets is wat met een eventuele zwangerschap te maken heeft. In het gunstigste geval zou ik afgelopen vrijdag mijn eisprong hebben gehad. Dan kun je nu toch nog niets voelen. Ik was meer benieuwd of andere vrouwen dit ook wel eens hebben. 
Ik hou er overigens nog steeds rekening mee dat het iets van een lichte buikgriep is. Het is niet zo dat ik nu helemaal denk dat het door de hormonen komt. 

MTTM owww herkenbaar allemaal! Hier vrijdag mn NOD en erg last van somberheid.. Zal wel weer ongesteld worden. Vorige maand ging het goed met loslaten, nu weer minder.. 

@berenice, Thanks! Ik hoop het ook echt! Deze maand was zo vaag en weer een langere cyclus dan daarvoor. Hoe langer ik mijn cyclus bijhoudt, hoe minder ik hem snap!
Wat betreft het testen bij jou: ik zou zelf pas op of na nod testen. Bij mij hielp het om met jezelf een dag afspreken waarop je gaat testen. Anders blijf je misschien testen (tenzij je het niet erg vind Haha). 
@mttm, doe je ook aan ovulatietesten? Ik ben daar sinds afgelopen maand mee aan de slag gegaan en had pas op dag 18 een positieve test! Ik ben nu ook pas ongesteld op de 31e dag, terwijl ik meestal rond de 28 zit. Zou dus best wel eens een eisprong kunnen zijn? Dat trekkerige gevoel / buikpijn had ik ook afgelopen cyclus, geen idee wat het was. Hield zelfs een week aan, maar toch ongesteld :( Hopelijk is het bij jou wel een goed voorteken, maar het wordt toch nog eventjes afwachten! Fingers crossed! 

Zwanger- & Babybox
Meer

Home > Forums > Zwanger worden > Voor wie na een halfjaar nog niet zwanger is

Voor wie na een halfjaar nog niet zwanger is

Sorteer reacties van nieuw naar oud

←1…5859

ElsieJoy
21/05/2019 om 14:41REACTIE | REPORT | QUOTE

HOERA! Ongesteld geworden vamorgen, dus na 3 rondes niet mogen/kunnen klussen mogen we eindelijk weer! Nouja, wel nog even afwachten tot de menstruatie voorbij is natuurlijk, maar dan gewoon eindelijk weer zonder gehannes met condooms enzo…  En ook netjes na 32 dagen, dus ben zeer tevreden met mijn lijf deze keer… Ronde 9 voelt na alles toch ook weer een beetje als een nieuwe ronde 1 hier, omdat de kansen nu in elk geval anders liggen.

Bo-Belle
21/05/2019 om 14:48REACTIE | REPORT | QUOTE

Wauw wat fijn ElsieJoyQ! Hopelijk heb je snel een mooie positieve test in handen  

Mandareintje
21/05/2019 om 14:49REACTIE | REPORT | QUOTE

ElsieJoy: jeej! Snap dat het voelt als een nieuwe ronde 1, ja. Het probleempje is verholpen en de kansen zijn nu groter. Ik duim voor je dat het snel raak is! 

Gebruiker10129020
21/05/2019 om 16:14REACTIE | REPORT | QUOTE

Hallo lieve meiden,
Ik ben nu bijna 1,5 jaar bezig om zwanger te worden. Ben al bij de gynaecoloog geweest. Mijn vriend en ik zijn allebei getest. Het zaad van mijn vriend  was meer dan goed en ze hebben bij mijn bloed geprikt en dat was ook allemaal goed. 
Ik ben weer na huis gestuurd en moest eerst maar een paar kilo afvallen (gaat om ongeveer 5kilo dat ik te zwaar ben) ik voel me een beetje gediscrimineerd. Ze willen me daarom nog niet veder helpen. Maar heb nog steeds onregelmatige cyclus. Soms wel 45dagen of meer.
Soms heb ik het idee dat ik vaal als vrouw. En als je terug gaat na de huisarts krijg ik te horen dat ik nog jong genoeg ben en dat is helemaal niet wat je wilt horen. Het enige wat je wil horen is dat je geholpen word.

Terug
Bovenaan