Wachten op nod (mei)

Hoi allemaal,
Toen ik vanmorgen naar de wc ging had ik behoorlijk wat bruine afscheiding terwijl het pas dag 8-9 is na mijn eisprong is. Bruine afscheiding is voor mij een teken dat ik ongesteld ga worden. Dit gebeurt vaker zo vroeg al en daar maak ik me zorgen over. Ben bang dat mijn luteale fase te kort is...

@BBO, wat jammer! Hopelijk wel vol goede moed op naar de volgende ronde? 
Ons lichaam kan ons flink voor de gek houden hè. Zo bijzonder hoe dat werkt! Ik weet nog dat ik ‘vroeger’ een keer een pregnancy scare had en toen was ik er zo mee bezig dat ik echt een aantal dagen over tijd was! Nu speelt mijn lichaam juist het spelletje de andere kant op, lijkt het wel! 
@gebruiker10054308 vervelend van die bruine afscheiding, maar heb ook gehoord dat sommige (pril) zwangere vrouwen daar ook last van hebben. Iets met oud bloed van de vorige menstruatie dat je lichaam nog verlaat. Pas als je echt helderrood bloed heb gaan ze er vanuit dat je echt menstrueert (al heb ik daar ook al iets van een uitzondering over gelezen!)
Ik heb daar zelf ook wisselend last van gehad, zowel voor als na de menstruatie. De ene keer begon het 4-6 dagen voor de menstruatie, terwijl de andere keer ik er maar 1 of geen dag ‘last’ van had. Volgens de zoektocht die ik destijds had gehouden was het volkomen normaal en verschillend per vrouw en zelfs per cyclus! Heb je je cyclus en ovulatie verder goed in beeld?

@ BBO, oeh lekker vakantie! lekker even samen genieten, altijd fijn! geniet ook van je borreltje nu het nog kan ;).
Ik denk het bij mij ook niet hoor, heb ook echt niet het gevoel dat ik zwanger ben. Dus laat die ms maar komen dan weet ik in ieder geval dat ik weer vruchtbaar ben zo naar de miskraam :)

@ AnnsYres, oeh spanned! nog even geduld hebben dan, wij zijn benieuwd :) symptomen klinken goed, maar je lichaam kan je ook aardig voor de gek houden. ik duim voor je mee! Bij mij was het juist de maand dat ik niks voelde raak. alleen weekend voor NOD was ik grieperig, vieze smaak in mn mond en zere borsten. dus toen dacht ik gewoon ik wordt/ ben ziek. Houd je ons op de hoogte? :)
@gebruiker10054308: 20 mei... spannend! heb je al wel het gevoel dat het raak is nu? gebruik je ook iets van ovulatietesten? ik was bij de 2e ronde zwanger, maar helaas bij 8 weken een miskraam gehad. nu denk ik dat ik morgen mijn NOD heb, want mijn ovulatie is opgeschoven. Nu hoop ik dus dat morgen mijn ms doorzet ( want zwangerschapstest was negatief en denk ook niet dat ik zwanger ben nu ) dus hopelijk snel de 1e ronde in na de miskraam dus ronde 3 ( 3 x scheepsrecht dus hopelijk gaat die vlieger in juni op ;) Houd je ons op de hoogte?
@gebruiker1027913: ah gefeliciteerd! een streep is een streep :) gefeliciteerd en lekker genieten!!

Hoi meiden,
Wij zijn sinds oktober bezig, maar ik had steeds een hele lange cyclus van 90 dagen.
Februari pcos ontdekt en deze maand eerste ronde met clomid 50mg. Deze is meteen goed aangeslagen.
Ik verwacht mijn nod 22 mei. Dus spannend! Ik duim ook voor jullie!

@BBO en @Nenax erg jammer zeg, ik duim voor jullie voor juni dat het lukt. 
 @Coraliene, mij NOD is 26 mei, ik zit in ronde 2 voor een tweede. Bij mijn eerste had ik 9 rondes nodig. Ben nu 40 jaar, dus hoop deze keer dat het snel lukt.
Heb eergisteren veel buikpijn gehad en mijn borsten zijn nu wat groter. Verder geen symptomen. Vorige ronde eindigde op dag 21. Zit nu op dag 23.

Hallo Dames, 
Ik ga mee het wachtbankje op, zit helaas niets anders op! NOD was de 15e maar die is er nog niet en de test was toen negatief! 
Ben al ruim 1,5jr gestopt met de pil en de vruchtbare dagen altijd vermeden of beschermd gemeenschap gehad. Dus ik ken mijn cyclus wel goed. Deze maand adhv temperatuur mijn ovulatie gevonden op 2 Mei en normaal word ik 14 dagen later ongesteld met 2 dagen daarvoor wat bruin verlies. Helaas deze maand net even iets anders. En ik was er deze maand juist bijna niet mee bezig, krijg je dit haha!
Ik wacht het af tot Maandag of Dinsdag voor een nieuwe test of menstruatie (wat ik natuurlijk niet hoop) 
Veel succes allemaal met het slopende wachten.

Terug
Bovenaan