@ BBO, oeh lekker vakantie! lekker even samen genieten, altijd fijn! geniet ook van je borreltje nu het nog kan

.
Ik denk het bij mij ook niet hoor, heb ook echt niet het gevoel dat ik zwanger ben. Dus laat die ms maar komen dan weet ik in ieder geval dat ik weer vruchtbaar ben zo naar de miskraam
@ AnnsYres, oeh spanned! nog even geduld hebben dan, wij zijn benieuwd

symptomen klinken goed, maar je lichaam kan je ook aardig voor de gek houden. ik duim voor je mee! Bij mij was het juist de maand dat ik niks voelde raak. alleen weekend voor NOD was ik grieperig, vieze smaak in mn mond en zere borsten. dus toen dacht ik gewoon ik wordt/ ben ziek. Houd je ons op de hoogte?

@gebruiker10054308: 20 mei... spannend! heb je al wel het gevoel dat het raak is nu? gebruik je ook iets van ovulatietesten? ik was bij de 2e ronde zwanger, maar helaas bij 8 weken een miskraam gehad. nu denk ik dat ik morgen mijn NOD heb, want mijn ovulatie is opgeschoven. Nu hoop ik dus dat morgen mijn ms doorzet ( want zwangerschapstest was negatief en denk ook niet dat ik zwanger ben nu ) dus hopelijk snel de 1e ronde in na de miskraam dus ronde 3 ( 3 x scheepsrecht dus hopelijk gaat die vlieger in juni op

Houd je ons op de hoogte?
@gebruiker1027913: ah gefeliciteerd! een streep is een streep

gefeliciteerd en lekker genieten!!