Wachten op nod (mei)

[quote quote=10203993]. @mttm, doe je ook aan ovulatietesten? Ik ben daar sinds afgelopen maand mee aan de slag gegaan en had pas op dag 18 een positieve test! Ik ben nu ook pas ongesteld op de 31e dag, terwijl ik meestal rond de 28 zit. Zou dus best wel eens een eisprong kunnen zijn? Dat trekkerige gevoel / buikpijn had ik ook afgelopen cyclus, geen idee wat het was. Hield zelfs een week aan, maar toch ongesteld  Hopelijk is het bij jou wel een goed voorteken, maar het wordt toch nog eventjes afwachten! Fingers crossed![/quote]
Ik ben gestopt met ovulatietesten gebruiken. Ik vond het maar niks. Ik was er de hele tijd mee bezig. Nu kan ik het beter loslaten. Nadeel is dat ik niet precies mijn cyclus weet, maar dat wist ik toen ook niet helemaal.

LIEVE Dames , mijn geluk kan niet op!!
Ik ben echt zwanger!!!
Duidelijke streep na al 1.5 minuut na de 5 minuten nog duidelijker..
Hopen dat dit keer alles goed blijft gaan met de kleine uk.!
Voor sommige ook gefeliciteerd lees ik!

Voor derest hoop ik ook snel op een goede test!

Dankjullie wel, super lief.
vanmorgen weer een testje gedaan en hij loopt goed op. 
Gefeliciteerd andere zwangeren, en succes voor de meiden die nog moeten wachten, of een ronde door zijn geschoven.
Ik hoop voor jullie heel snel die positieve test! Geef de moed niet op!

Liefs, 

Lenax wauw gefeliciteerd! Hopelijk blijft alles goed gaan! Heb je al ergens last van of juist helemaal niet?
ik moet nog wachten tot zaterdag. Heb helemaal nergens last van deze ronde, normaal na ovulatie gevoelige borsten en dan gaat het weg en dan voor nod weer last van gevoelige borsten. Enige nu is wel wat ontstekingen in mn gezicht, last van aften en soms zeurderig gevoel in mn buik maar bijna niet noemenswaardig. 

Oké, noem me een zenuwpees, maar met al die symptomen die ik heb en herken van mijn vorige zwangerschap toch een vroege test gedaan. Vanmiddag lunch niet binnengehouden en bh’s zijn echt te klein. En wat denk je!
ZWANGER!! YES dikke dubbele streep. Ben echt superblij. ?
Hopelijk deze week nog meer positieve testen!

Gefeliciteerd allemaal!
Ik maak mezelf weer eens helemaal gek. Het ging zo goed de afgelopen maanden, maar deze maand is het weer helemaal mis. Ik voel van alles, maar is het ook echt zo of verbeeld ik het me?
Ik moet nog ruim een week wachten. Op z'n vroegst is mijn NOD op 31 mei. Dan zou ik een cyclus van 28 dagen hebben. De laatste maanden heb ik meestal ook nog een langere cyclus. 
Deze maand ben ik wel begonnen met het slikken van teunisbloem, dus mss toch een iets kortere cyclus. Ik hoop het zo. Ik ben zo onrustig op dit moment. 

Hey allemaal,

Ik ben hier nieuw en heb alles even gelezen, proficiat aan alle zwangere!
Mijn NOD is morgen 24/5. Maandag al een bloedtest gedaan maar was toen negatief (veel te vroeg getest, weten we wel maar ik kon niet van de zenuwen en dan daar de dokter gegaan).
Nu ben ik toch nog steeds zenuwachtig, ookal was de bloedtest negatief en hoop ik nog steeds dat ik morgen niet ongi word :( 
is er nog hoop als je 5 dagen voor je NOD een negatieve bloedtest hebt?

Terug
Bovenaan