Wachten op nod (mei)

oh spannend allemaal. 
Ik heb 19 april een miskraam gehad bij 8 weken, maar had afgelopen weekend weer vruchtbare dagen volgens de ovulatietest. (5 dagen daarvoor ook een negatieve zwangerschapstest gehad om te kijken of het hcg hormoon uit mijn lijf was) Daar tel ik dan maar even 14 dagen bij op dus hopelijk weet ik rond 18 mei of het nu weer positief is. 
Super spannend, ik was gelijk bij de 2e ronde voor de eerste keer zwanger dus hopelijk nu weer snel raak. 
schijnbaar kun je continu een licht streepje hebben bij een ovulatietest, maar alleen positief als hij streepje even donker is dan de controle streep. Bij mij werkt die van action uitstekend, succes! :) 

@Alison, lekker snel de tweede ronde al!
Mijn NOD is de 16e. Maar het is pas de eerste ronde dus ik verwacht er niet teveel van. Ik gebruik overigens geen ovulatietesten.

@freja, wij de eerste ronde ook niet, maar een vriendinnetje vertelde erover dus dacht laat ik het eens proberen en toen was het gelijk raak.
Hopelijk bij jou nu ook, spannend!! Ben benieuwd 

@alison ja dat is echt snel zeg! Hopelijk nu weer zo snel! 18 mei duurt nog wel even, spannend of niet??
@benB@Ilkdr al iets bekend??
Hier nog geen bloed, nog steeds dezelfde symptomen! Pijnlijke tepels, moe, lage rugpijn, puistjes en kramp laag in mijn buik, nu ook met vlagen misselijk wel echt korte vlagen? spannend, ik wacht tot na het weekend en dan eventueel testen maar kan natuurlijk ook menstrueren voor die tijd.
Ik duim voor jullie!!

Hoi Daniek,
ja zeker spannend! probeer er niet al te veel mee bezig te zijn maar dat is toch lastig;)
Bij jou klinken de symptomen erg goed! wanneer kun je gaan testen? 

ja is echt lastig hè! 
Ja opzich wel maar ik had de vorige ronde ook allemaal symptomen en toen dacht ik het ook dus ik hou er rekening mee dat ik elk moment toch nog ongesteld ga worden! Ik verwacht vrijdag m'n menstruatie dus als zondag nog niks is ga ik testen ?

Ah ik ga voor je duimen! Ik bij mijn eerste zwangerschap een beetje een grieperig gevoel. Zere borsten en in vlagen misselijk en heel moe. Had ook kramp, maar kreeg ook al snel een dikkere buik (door het veranderen van m'n darmen) overigens ook echt mega pukkels op m'n kin (iets minder charmant;)) best veel dezelfde symptomen dus...
Laat je de uitslag even weten? 

Terug
Bovenaan