Wachten op nod (mei)

Ah ik ga voor je duimen! Ik bij mijn eerste zwangerschap een beetje een grieperig gevoel. Zere borsten en in vlagen misselijk en heel moe. Had ook kramp, maar kreeg ook al snel een dikkere buik (door het veranderen van m'n darmen) overigens ook echt mega pukkels op m'n kin (iets minder charmant;)) best veel dezelfde symptomen dus...
Laat je de uitslag even weten? 

Vanmorgen getest, helaas negatief.. t kan nog want morgen pas nod maar ga er maar niet meer vanuit.
Doet me toch meer dan ik had verwacht, ben er teveel mee bezig maar hoe laat je dit los?? Hoop niet dat dit een jaar gaat duren dan word ik gek denk ik... Sorry voor de mensen die al veeel langer bezig zijn! 

Hai.. ik had gister mijn nod (volgens calculatie) heb laatste 3 cyclussen een cyclus van 25 dus neem aan dat het regelmatig is. 
Vanmorgen test gedaan maar niks te zien (test kruidvat) 
Vind het best spannend..maar ik weet als je er teveel mee bezig bent dat de ms ook uitblijft.. maar inderdaad hoe laat je dat los?
Toch maar wachten tot het weekend?

Hoi allemaal,
Wat een (heftige) verhalen lees ik.
Het blijft altijd spannend op het wachtbankje.
Ik had naar mijn berekening mijn eisprong op 6 mei, en dacht ook dat ik die gevoeld had, maar sinds gister lichte ongi krampen en vanochtend ook met daarbij meer afscheiding. Dus nu betwijfel ik of ik het maandag wel goed heb aangevoeld... NOD zou 20 mei zijn, dus nog even afwachten...
Wij gaan trouwens voor een tweede kindje. We hebben al een dochtertje (2 jaar) en daarvoor een buitenbaarmoederlijke zwangerschap gehad.

Ah jammer, misschien test je pas later positief. Bij sommige mensen is de test pas een week later positief.  
Ik blijf voor jullie beide duimen!! 
tja loslaten is moeilijk, gewoon veel leuke dingen doen helpt vast een beetje ;) 

Terug
Bovenaan