Wachten op nod (mei)

Ik ben ook in december gestopt met de pil. Ontpillen was vrij heftig en het duurde lang voordat ik een normale cyclus had. 42,42,31,28 dgn
Deze cyclus mijn eisprong gezien en zou as dinsdag mijn NOD moeten hebben. Ik merk dat ik er ook heel onzeker door wordt nu het nog niet wil lukken. Vooral gezien mijn leeftijd (33 jaar) Maar ben al lang blij dat mijn cyclus normaal is. Ook deze keer lijkt het er op dat hij rond de 28 dagen gaat zijn.
Het wachten is indd erg rot!! En dan de mensen die zeggen dat je er niet teveel mee bezig moet zijn.. Ken zat mensen die er de eerste maanden niet te geforceerd mee bezig zijn en ook niet zwanger raken. Ik persoonlijk denk eerder dat het een combi is van gezondheid en geluk hebben.. Eet je gezond, leeftijd, rook of drink je, sporten, dikte van je baarmoederslijmvlies en vruchtbaarheid van je partner etc.
We kunnen helaas niets anders dan afwachten. Veel succes allemaal

ah lieke wat jammer, veel succes voor de volgende ronde! Gebruik je al ovulatietesten? Was bij mij gelijk raak toen ik die gebruikte ;) 

Daniek, hoe is het met jou? hopelijk nog geen ms.. spannend!!! ben benieuwd :)

Libelletje, zoals ik het nu lees zal je denk ik een cyclus hebben van 28 dagen, dit kan wel verschillen dus als je het niet zeker weet zou ik een ovulatietest gebruiken.  Ben het met je eens dat het waarschijnlijk door je gezondheid en vooral een flinke portie geluk komt! Wanneer heb je NOD?

@alison, hier nog niks te zien... gister Geen positieve test maar vandaag ook nog geen ms, ergens heb ik t voor deze ronde naast me neer gelegd maar ga dan toch stiekem weer forums lezen waarom meiden idd ook laat een positieve test hadden.. ik voel wel iets rond m'n baarmoeder geloof ik maar echt menstruatie pijn is het zeker niet.. vaag..

@Alison: ik gebruik indd al een tijd ovulatietesten daarom weet ik zeker dat 29 april mijn eisprong is geweest. Dus zou ik rond dinsdag 13/14 mei mijn NOD moeten hebben..
Voel alweer wat krampjes dus denk dat mijn NOD er aan zit te komen:( Wel zei mijn vriendin die zwanger is dat het gevoel lijkt op een ak menstruatie. En toch was ze zwanger. Je kan het 1 op 1 vergelijken ( aldus haar) Pff, er zit niets anders op dan wachten helaas.. Als mijn temp niet zakt ga ik zondag een test doen..
Maar t zal wel weer een teleurstelling worden:( lekker positief haha

Ik zou zeggen nog even moed houden dames!! :
@daniek, Ik voelde toen inderdaad wat steken en trekkend gevoel. Ik zou gewoon over een paar dagen nog een test doen, geen ms is in ieder geval positief :) 
@libelletje, toen ik mijn menstruatie gevoel had ging het bij mij helaas mis bij 8 weken, maar goed ieder lijf en zwangerschap is anders (al hoop ik het niet te voelen bij nieuwe zwangerschap) maar je kan bijna testen... Spannend :) ik ga voor je duimen!! 

Hallo allemaal,
Deze groep spreekt mij aan. Ik zit ook te wachten tot ik een testje erop los kan laten. Dat wil ik volgende zaterdag (18 mei) gaan doen.
We proberen nu voor het eerst voor een eerste kindje. Ik heb eigenlijk nog nooit mijn cyclus of ovulatie bijgehouden. Ik lijk wel veranderingen te kunnen voelen, menstruatieachtige verschijnselen om precies te zijn, alleen toch anders dan anders.
Ik ga duimen voor ons allemaal.
Ik hoor graag hoe anderen het beleven (of beleefden) om voor het eerst aan kinderen te beginnen. Ik vind het vooral heel spannend. Ik heb zoveel vragen haha. Mijn man is juist degene die 100% overtuigd is en klaar is om aan kinderen te beginnen. Stel je voor...

@AshBW wat grappig bij ons is het precies zo. Mijn vriend is wel 200% overtuigd en wilde er zo graag voor gaan terwijl ik het allemaal heel eng vond/vind. Sta er zelf nu ook wel 100% achter, maar hij was diegene met als eerste de grote wens. Hij is er ook heel erg bij betrokken en vraagt steeds of ik al menstruatie heb en is steeds net zo gespannen als ik als ik naar de wc ga? vind het zo leuk dat hij zo enthousiast is?
@libeletje klopt klachten van menstruatie kunnen op zwangerschap lijken en omgedraaid ook. Dat maakt het geestelijk soms ook zo lastig. Zolang je geen menstruatie hebt kan alles nog!
Hier nog geen menstruatie te bekennen. Maat twijfel of mn eisprong niet later is geweest. Als ik morgen ochtend nog geen menstruatie heb ga ik testen..

Vandaag mijn NOD.
In november en april 2x een vroege mk gehad met 5 weken. In beide gevallen een hele licht test die niet opliep en elke dag minder werd waardoor ik al wist dat het mis ging.
Nu weer een heeele lichte test. Blijkbaar wel zwanger, maar kan niet echt happy zijn en verwacht weer een vroege MK.
Of kan het echt nog oplopen vanaf NOD (vandaag dus)? Ik test al vanaf woensdag en de testen blijven zo licht. Had gehoopt vandaag iets donkerdere test te hebben.

Terug
Bovenaan