Wachten op nod (mei)

@ Nenax, wat jammer zeg... ik weet hoe je je voelt. Heel veel succes volgende ronde dan maar, ik duim voor je??
@alison, hier helaas ook een gewone menstruatie! Wel 2 dagen voor NOD terwijl ik normaal de klok erop gelijk kan zetten.. snap er niks meer van.
en die pijnlijke momenten in de liezen heb ik nog nooooit gehad, en normaal met menstrueren altijd buikpijn/rugpijn echt altijd paar uurtjes weeend voordat het doorbreekt en nu niet, dus toch is het vrouwenlichaam iedere maand anders.
 We gaan de volgende ronde in! 
Alison houd je ons op de hoogte?

groetjes Bo

@ BBO, ah jammer !
Ik denk dat ik me bij jullie kan aansluiten, vanochtend uit nieuwsgierigheid een test gedaan maar die was negatief. Zaterdag dan hopelijk mijn ms dan weet ik in ieder geval dat mijn cyclus weer doorgaat na de miskraam :) 
Juni wordt vast een goede maand voor ons allemaal ;) 

Hoi dames,
Ik sluit even bij jullie aan. Mijn nod zou ik tussen de 18e en 20e verwachten (bij een cyclus van min 28 en max 30d).
Vind het altijd weer spannend met het afwachten en moet echt moeite doen om niet te hard van stapel te lopen, want anders is het weer zo’n domper als je weer ongesteld wordt. 
Begin nu wel alweer van alles te voelen: lage rugpijn, vage buikpijn, rommelende darmen en licht gevoelige tepels... maar misschien haal ik het wel weer in mijn hoofd, Haha! Kennen jullie dit? 
Ik hoop op wat goede berichten hier, dat geeft altijd wat moed! 
Succes aan iedereen die naar de volgende ronde gaat of die nog in afwachting is! 

Hoi allemaal,
Tot nu toe heb ik alleen mee gelezen op verschillende forums. En nu dacht ik laat ik ook eens een bericht schrijven:)
Mijn NOD is ongeveer op 20 mei. We zitten momenteel in ronde 5 en ik merk dat ik er in mijn hoofd steeds meer mee bezig ben. Ook merk ik elke lichamelijke verandering op en probeer hier een betekenis aan te geven.
Hoe gaan jullie hiermee om en in welke ronde zitten jullie?

@AnnesYres; welkom! ook al zo spannend!
ja ik denk dat wij dat allemaal zo ervaren en iedere kleine verandering probeerd te linken aan Goed nieuws! Ik ben gisteren helaas ongesteld geworden maar die pijnlijke liezen bijvoorbeeld nog nooit gehad. 

@alison: laten we hopen dat Juni een goede maand is! Wij gaan volgende maand op vakantie en heb echt behoefte aan rust (en hopelijk af en toe een borrel?) dus misschien helpt het wanneer je even niks anders aan je hoofd hebt en in de relax modus zit! 
Nu je test negatief is wil dat nog niks zeggen natuurlijk, er zijn vrouwen die weken na nod pas positief testen, maar denk dat de kans wel kleiner wordt? 

@gebruiker10054308 ; ook welkom!
ik ben eind december gestopt met de pil maar toen niet echt verdiept in eisprong, vruchtbare dagen etc want ik had zo iets van “we willen het wanneer het gebeurd”
Meteen na 4 weken had ik mijn eigen eisprong en was ik daarna meteen regelmatig ongesteld. Ik had wel steeds zoiets van oh misschien ben ik wel zwanger. 
Toen ik wat ging verdiepen kom je er achter dat je maar een paar specifieke vruchtbare dagen hebt etc, dus dit is eigenlijknpas ronde 2/3 dat we de eisprong in de gaten houden.

ik zal jullie allemaal volgen! Ben heel benieuwd wat juni ons gaat brengen. 
Succes allemaal?

Hallo allemaal! Ik lees al tijdje mee Mar dagt mijn nod duurt nog zolang dus wacht nog effe! 26 e pas! Ben benieuwd ! Nu al veel misselijk, opgeblazen gevoel,veel plassen enz. En als ik naar iets van zwangerschap kijk spontaan last van m'n borsten! Heel. Gek!! 
Sterkte voor de gene die door gaan naar juni! Ik blijf nog effe afwachten!!!
Nog meer dames die pas rond 26 nod hebben??

Eind maart gestopt met de pil en meteen begonnen met slikken van Foliumzuur. Sinds mn laatste menstruatie (1e dag laatste menstruatie 21 april) zijn we actief bezig om zwanger te worden. 3 mei ovulatie test gedaan en de test was positief. Gisteren had ik dag 24 van mijn cyclus en getest. Daar had ik een heel licht streepje.
Verder last van gevoelige borsten en fel zichtbare aders. Om de haverklap moeten plassen.
Ik ga morgen weer testen hopelijk heb ik nu een fellere streep.

hallo,

wij gaan nu voor een 2e. Nu de eerste ronde. Altijd spannend weer. NOD is 29 mei.
merk wel dat nu ik er al 1 heb rond lopen, ik er minder mee bezig ben. Bij de 1e kon ik aan niks anders denken.
succes allemaal

Terug
Bovenaan