Wachten op nod (mei)

Hoi allemaal,
Ik wacht ook op mijn nod. Tweede ronde nu. Eerste ronde symptomen gehad maar paar dagen na mijn nod heftige menstruatie gehad. Niet getest toen. Nod is 26 mei. Niemand weet dat ik voor een tweede kindje ga, dus is ook best spannend deze weken.
Ik hoop voor iedereen dat het lukt deze maand.

@Alison : ik moet rond 27 mei mijn volgende eisprong hebben. Ik ben 33 en mijn vriend 35. En heb echt het gevoel dat iedereen jonger is die aan kinderen begint.. Leegftijd schijnt wel echte invloed op je kans te hebben. Neemt niet weg dat het voor ons nu pas de juiste tijd is...
hoe oud zijn jij en je partner? 

Nou ladies,
hoofdpijn is toegenomen. Ik zit nu 2 dagen voor NOD en heb menstruatie klachten met licht bruin verlies/spotting.
vind 2 dagen voor NoD wel erg vroeg en hoop dat het een innesteling is geweest, maar ik verwacht een menstruatie...
die  gevoelens in Mijn liezen is wel raar, lijkt mij erg vroeg maar lees er veel over?

@Nenax, ja heel spannend ! vind ik ook.  vandaag bij mij nog niks dus ik ga nu toch maar uit van 18 mei op nod. 

@ libelletje : oh mooie leeftijd toch ;) ik wordt over 3 weken 33 en mijn vriend is 40 en bij ons lukte het al heel snel dus gewoon erin geloven :) nu weer toe leven naar de 27e dan! Ik heb niet echt het gevoel dat het bij mij raak is deze keer, maar we geven de hoop nog niet op. de steken in mn baarmoeder en liezen is vandaag wel wat minder. Nu toch wel aan het twijfelen of ik toch niet stiekem een vroege test zal doen. Heb mij vanochtend nog kunnen inhouden :) 

@ BBO steken kan wel hoor, ik had dat voor mijn miskraam pas nadat ik wist dat ik zwanger was en ik heb nu al bijna ook heel de week steken in baarmoeder/ liezen en zeirderig gevoel,  sinds vandaag pas wat minder. geen idee of dit dan dus ook onze banden zijn en of het een goed teken is :) ik zit nu op dag 3 voor NOD. Houd je ons op de hoogte? 

21 mei mijn nod ?.
Succes met wachten, blijft rot dat afwachten.
Voor degene die weer voor de volgende ronde gaan veel sterkte en een dikke knuffel

Terug
Bovenaan