Wachten op Nod na ronde 6

Hee dames  ik sluit me hier bij aan!

ik heb de nod offiecieel 1 maart maar zoals al in de andere forum gezegd 3x geweest en ik heb besloten dat ik woensdag bel naar de huissarts dan is me eigen huissarts ook aanwezig. en kan me misschien veel meer vertellen.  Ik ben al meer dan een jaar bezig & vorig jaar november mk gehad met 6 weken. Dus ik en me vriend hopen het wel een keer met goed nieuws maar ik wil er niet zo aan denken anders ben ik er misschien toch teveel mee bezig ook doe je dat onbewust ook wel.  We shall see! En het zal indd heel leuk zijn als jullie met zn 3en tegelijk zwanger worden☺
 
Hi RoweenieB Leuk dat je hier ook bent. Hier begrijp je elkaar wat meer, gezien we allemaal al wat langer bezig zijn en een aantal ook al een miskraam hebben gehad. Ik heb in oktober een miskraam gehad. Weet niet of je het verhaal nog weet. ;-) Maar mijn Nod is 7 maart, het gaat een lange week worden en ik hoop er ook niet teveel mee bezig te zijn... Ga lekker leuke dingen doen en werken en dan maar hopen dat ik volgende week een positieve test heb!! Ik hoop het ook voor jou! Ben wel heel benieuwd wat de huisarts zegt. Hou je me op de hoogte?
 
Hii dames ook ik sluit me hier aan mijn nod is 3maart.. Mijn temperatuur was vandaag en gister 36.3. Gister een mega opgeblazen gevoel maar we gingen uit eten maar ik kon niet veel eten jammer genoeg :( dus spannend voor iedereen hier!
 
Ook ik heb vorig jaar een mk gehad. Ik zou 8 of 9 weken moeten zijn maar hy groeide niet verder dan 6.5 week zoiets. Augustus een curretage ondergaan
 
Chrisstaa. Jeetje heftig zeg! echt niet leuk en lijkt me erg zwaar.

prissiee ja klopt ik had het inderdaad gelezen ik kreeg het in november en baalde enorm zo niet fijn en zo erg!

ik voel me rondom de ongesteldheid wel totaal anders.  Ik heb de hele nacht niet kunnen slapen omdat steeds me de zweet er vanaf liep en ontzettend warm. en bij wat ik schoonmaak enorm last van de onderrug en heel erg moe en duf en zere buik en echt misselijke ochtenden maar niet overgeven. Maar wel steeds ontlasting verstopping of diarree ook gek van te worden!

ik zou graag allemaal zo graag willen dat we zwanger worden en gelukkige mama en papa kunnen worden. Maar het is wel vaak mensen die het niet willen of geeen tijd hebben of iets anders worden het altijd en mensen die het dolgraag willen worden het niet gauw. Zo vervelend.
 
Leuk Christaaa dat je hier ook bent. Zou leuk zijn dat we elkaar blijven volgen en elkaar goed nieuws kunnen gaan vertellen. Jij en Roweenie zijn de eerste op 1 en 3 maart. Ik ga duimen!!!! :)

Ja klopt Roweeenie daarom deze topic... Kan er ook niet zo goed tegen. Helemaal als het besef er niet is dat het niet voor iedereen zo simpel is.
 
Terug
Bovenaan