Wachten op Nod na ronde 6

Prissieee: nee dat klopt zeker weten! Is ook niet makkelijk ik was afgelopen woensdag op de huishoudbeurs en voor me vriendin op de negenmaanden beurs. Ik heb ook gezegd ik moet hier echt uit deze hal iedereen maar met de zwangere buiken ik kon er niet tegen en ik ben iets anders gaan kijken.

Chrisstaa: wat leuk dat we samen in de buurt zitten met onze nod.  ik zal hard voor je duimen! ☺
 
Wat leuk Christa en Roweenieb dat jullie ook hier bijnzijn aangesloten.

Heb je altijd zon lage temperatuur christa?

Hwt jinderdaad confronterend als andere zo snel zwanger zijn.. dat blijft.. helaas.

Fijn dat we zo rond dezelfde periode zitten. Mijn temperatuur is nu best stabiel dat heb ik niet eerder gehad.. heb ook drukkend gevoel onderin de buik.. we wachten rusrig af.

Morgen weer naar acupunctuur.  Ben benieuwd!
 
<p style="text-align: left;">R1988: Vervelend dat heb ik ook steeds de hele middag al ontzettend druk op de rechterkant onderin een echte druk gevoel en krampjes.. Pff en maar niet weten wat het is. Ik vind het enorm balen.</p>
<p style="text-align: left;">Ik breng jullie op de hoogte als ik meer weet over de huissarts.</p>
<p style="text-align: left;">Liefs</p>
 
@r1988 ik heb me pas sinds vorige week opgemeten.. mijn normale temperatuur is tussen 35.2 en 35.6 dacht ik. Kwam misschien 3 of 4x in voor dat ik 36+ had.. dus ik zou het niet weten als ik zwanger zou zijn hoeveel de temperatuur is
 
Oke dat is inderdaad wel laag. Ik temperatuur mijzelf al 1.5 maand.

Mijn temp is nu 37.0 al 2 dagen. Vorige maand was dit heel wisselend 37.2/37.4. De wisselende temperatuur was niet goed. Ik vibd het fijn dat het nu stabieler is.

Na de eisprong moet hij hoger blijven dan bijv je normale temperatuur!  Met je menstruatie zakt hij.. dat kan al 1 dag voor nod zijn. Of hij blijft hoog... dan ben je zwanger. .
 
Goedemorgen dames!

Ik sluit mij ook graag aan!

Einde van ronde 7 in zicht, voor ons eerste kindje.

Vrijdag is mijn NOD.

Deze maand wat onderzoek gehad ivm heftige PMS en menstruatie. Vleesboom gevonden maar niet 1 die een zwangerschap in de weg kan zitten. Daarnaast verdenking op endometriose. Maar dat moet verder onderzocht worden.

Afgesproken dat we nog 4 maanden proberen om zwanger te worden en anders traject zkh starten met alles erop en eraan.



Ik hoop zoooooo dat het voor de zomer raak is!
 
De helft van mijn bericht post niet!

Zei nog;

Ik weet niet wanneer deze maand mijn eisprong is geweest. Normaal voel ik deze, nu niet. Ik denk iets later. Ik temperatuur ook. Loop bij acupuncturist.



Normaal ik heb veel last van klachten in de week voor de menstruatie. Deze maand: NIETS!

Gek toch!! Alleen wat obstipatie.

Duimen voor toch een goede afloop. Als ik ongesteld wordt, verwacht ik m wat later. Geen idee waarom.



Liefs, K
 
Spannend K5. Ik loop ook bij acupuncturist.  1.5 maand nu. Moet om kwart voor 11 weer.

Wat heftig zeg die diagnoses..  ik hoop ook voor je dat je zsm zwanger raakt. Net zoals alle dames hier!
 
Terug
Bovenaan