Hallo dames,
Een reactie vanuit het zonnige Dubai. Ben allereerst heel blij met dit forum, omdat we allemaal al wat langer bezig zijn en toch stuk voor stuk bijzondere verhalen hebben.
Roweenie, wat gezellig dat je je bij ons aansluit! Hoe is het afgelopen met de huisarts? Klopt helaas als je het te graag wilt lukt het meestal niet direct, vaak omdat je er dan teveel mee bezig bent. Spannend in ieder geval deze week!
Christa, en natuurlijk ook leuk dat je bij ons bent aangesloten! Wat een heftig verhaal zeg, hopelijk lukt het ook binnenkort voor jou/jullie. Spannend deze week voor jou! Wat een lage temperatuur heb je zeg.
Welkom K5! Spannend aankomende vrijdag. Snap dat jullie nog even het op de natuurlijke manier willen proberen, maar uiteindelijk wel het ziekenhuistrajact in willen.
Ik hoor toch veel die aan acupunctuur doen, merken jullie er iets van?
Ik temperatuur ook en heb deze maand twee dalingen gehad normaal ligt mijn temperatuur tussen de 36,6 - 37 op dag 11 daalde mijn temperatuur naar 36,4 daarna steeg hij weer op dag 12 naar 36,7 en dag 13 naar 37, alleen op dag 14 daalde hij naar 36 en is vervolgens op dag 15 gestegen naar 36,3 en vandaag naar 36,8.
Ik voelde tijdens de eerste daling pijn aan mijn rechterkant en tijdens de tweede daling aan de linkerkant.
Ik heb geen idee of het mogelijk is om twee keer een eisprong te hebben, maar vind het deze ronde erg raar.