Wachten op Nod na ronde 6

Weer de helft van mijn bericht niet... heel irritant!!



@R1988; moeilijk he de onzekerheid. Soms is loslaten het beste. Je hebt er geen invloed meer op. Hopelijk lukt dat een beetje. Ik duim!

@Svlok: temperatuur ziet er nog steeds voorbeeldig uit. Spannend!
 
Ook nog even spannend voor jou dus R1988, het kan nog alle kanten op.

Ik ga straks langs de huisarts en vraag meteen of ik wellicht al kan testen, ik gebruik medicijnen voor mijn tumor en maak me toch een beetje zorgen. Want het advies is direct stoppen ermee als je zwanger bent.

De symptomen blijven ook aanhouden, sinds gister ook heel erg last van een droge mond en onwijze dorst.
 
@svlok! Jeetje, schrik ervan! Een tumor, wat heftig. Hopelijk kan de huisarts je geruststelling geven. Is et dan niet gevaarlijk voor jou als je stopt met medicijnen voor de tumor?



@r1988; ga je voor een bloedtest?

Succes allebei!
 
Ik heb afspraak gemaakt om doorverwezen te worden. Om met iemand te praten en om mezelf na te laten kijken. Ik ga wel vragen om bloedtest denk ik.
 
K5, het is een goedaardige tumor op mijn hypofyse, alleen zorgt je hypofyse er ook voor dat je melk produceert als je zwanger bent. Dus zit lichtelijk in de stress of het niet schadelijk is. Wordt later vandaag terug gebeld of ze dmv een test of bloedonderzoek erachter kunnen komen of ik zwanger ben.

ik ging eigenlijk ergens anders voor naar de huisarts maar dacht vraag dit meteen even, helaas kon hij niet direct antwoord geven.

R1988, waarvoor moet je onderzocht worden? Hoe lang ben je ook alweer bezig?
 
15 maanden zijn we bezig. Kijken of ze kunnen achterhalen waar de miskramen vandaag komen. Of hier een reden voor is die ze kunnen vinden.
 
Terug
Bovenaan