Wachten op Nod na ronde 6

Goed van jullie beiden om even langs de huisarts te gaan. Alleen al voor de geruststelling. Heb ik ook gedaan voor mijn heftige menstruatiepijn. Ik ben blij dat ik het heb laten onderzoeken. Geeft mij nu meer rust. Nog tot de zomer proberen en dan verder onderzoek. Ik werd heel fijn geholpen en afgelopen maandag de uitslag van uitstrijkje gehad en de gynaecoloog nam echt de tijd om even terug te blikken op het gesprek en de afspraken. Fijn!



Hoop voor jullie dat jullie 1 deze dagen duidelijkheid hebben. Sterkte allebei!

Hoe gaat het met de rest?
 
Met mij gaat het goed, ben nog wel elke dag hier aan het lezen hoe het met de rest gaat.. heb vanmiddag 1e afspraak bij de acupuntuur, kijken wat hij te zeggen heeft. Mijn ongesteldheid was van korte duur, dit keer 3 dagen. A.s. maandag begint mijn vruchtbare periode maar we gaan zoals gewoonlijk eerder beginnen. Aangezien je nooit echt kan weten wanneer de eisprong is. Ik wil me er echt niet te veel op focussen wat ik ookal eerder zei.. maar het gaat vanzelf
 
Jeetje R1988, dat is ook al een lange tijd. Ik hoop dat je temperatuur toch weer stijgt! Met hoeveel was ie gedaald? Snap dat je nu graag wilt weten wat er aan de hand is en wat je eraan kan doen.

Dankjewel K5 lief van je!

Ik ga het wel heel raar vinden als het niet raak is, ik ben op kantoor aan het verhuizen en net geholpen met een aantal dingen inpakken nu voel ik weer enorme pijnsteken in mijn onderbuik. Verder ben ik wisselend misselijk.

Spannend christa, zeker handig dat je rond je vruchtbare periode begint met acupunctuur, wie weet helpt het ;)

 
Svlok mijn temperatuur was vandaag gestegen. Het is inderdaad al een lange tijd.. het geluk mag een keer aan onze zijde staan vind ik..

Spannend Svlok ik hoop het zo voor je!
 
Net van de acupuntuur.. blijkt dat me bloed ook niet goed door heel mn lichaam gaat. Dus heb kruiden gekregen van de man.. zijn chinese pilletjes voor de bloed maar ook voor de baarmoeder dat de slijm niet zo dik is
 
Terug
Bovenaan