Wachten op Nod na ronde 6

R1988, ik hoop het ook voor je. Hoe hoog was je temperatuur vandaag? Dus er is nog hoop!

ik heb toch besloten morgen al een early test te doen. Vandaag waren we bezig met spullen inpakken op kantoor en merkte gedurende dag dat ik meer en meer buikpijn kreeg en dat is niet meer weggetrokken. Ben blij dat ik nu in bed lig!

Spannend Christa, hopelijk helpen de kruiden en pillen!
 
Vanochtend een early test gedaan, maar die was negatief. Temperatuur rond het moment van de test was flink gedaald naar 36,8, maar ze zeggen dat je altijd rond hetzelfde tijdstip moet temperaturen. Dus net toch nog even getemperatuurd en mijn temperatuur is 37,1. Ten opzichte van gister 0,1 gedaald.
 
Jammer svlok dat hij negatief is. Mijn temperatuur was gisteren 37.1 em vandaag weer 36.9.

Je moet wel temperaturen als je in bed ligt he? En niet uit bed bent en dan weer.
 
Dat snap ik R1988, maar werd vannacht wakker en heb toen getemperatuurd en getest ivm ochtendurine en ben toen weer gaan slapen en vanochtend met mijn wekker heb ik in bed getemperatuurd (op hetzelfde tijdstip waarop ik elke dag temperatuur)

ik heb wellicht toch te vroeg getest, laatste ronde duurde 30 dagen, zit nu op dag 25. Ik wacht het rustig af en pas als ik in de loop van volgende week nog niet ongesteld ben ga ik weer testen
 
Oke,het kan zeker zijn dat je te vroeg hebt getest. Ik zou even afwachten.  Tot je echt overtijd bent.

 
Nou jullie lichamen houden het ook wel spannend! Vermoeiend he, die laatste dagen van de cyclus afwachten. De eerste weken gaan prima en de laatse dagen stijgt toch telkens de hoop en de spanning.

@R1988Als je gemiddeld op 30 dagen zit, zou ik indd nog een keer testen over een dag of 4/5. Mijn acupuncturist zegt ook dat je temperatuur op rond dag 25 nog een x kan dalen ivm mogelijke innesteling.

@ R1988. Wanneer ga jij testen?





 
Ben ik nu wel van plan. Hoe gaat het met jou temperatuur R1988? Morgen je nod toch?

Ja heel irritant het einde van je cyclus ik zit al sinds mijn innestelingsbloed en innestelingsdaling (temperatuur) in spanning!

K5, normaal heb ik een cyclus van 26 dagen  twee maanden geleden 28 dagen en laatste cyclus 30 dagen. Dus kan zijn dat ik inderdaad te vroeg heb getest
 
Terug
Bovenaan