Wachten op Nod na ronde 6

He wat jammer..!



Ja ik weet eigelijk niet zo goed wat ik van de acupuntuur moet vinden.. is natuurlijk de eerste keer. Hoop dat de medicijnen zijn werk doen! Ik moet maandag weer terug, dan begint mijn vruchtbare week. Ik hoop zoo erg gewoon dat het deze ronde wel lukt.. ik hoop het voor iedereen, al is het niet deze ronde s het wel de eerstvolgende voor ons allemaal!
 
34.2? Dat klopt niet... ik zou nieuwe thermometer kopen. Het is bij mij doorgezet.. :(

Het id wennen hoor. Die van mij doet niet net medicijnen werken.

Ik moet dinsdag weer.
 
Hallo dames.

Ik heb afgelopen woensdag mijn Bloedonderzoek en de echo gehad. Er is via de echo een slijmpropje gevonden in de baarmoeder.  En het was lastig in te schatten of dit zwangerschap was ofniet omdat het dan te pril is en nog niet HCG kon vinden er is mij aangeraden om de volgende menstruatie af te wachten en dan kijken of ik het word ofniet en dan testen. de slijmpropje was opzich geen ernstigs of kwaad of dat er iets in de weg zat voor zwangerschap.

liefs
 
R1988: jammer dat de menstruatie is doorgekomen.  Hopen voor je echt op de volgende ronde.☺

chrisstaa: hoop dat de acupuntuur goed voor je werkt en dat het mooi nieuws mag worden☺

Svlok: ook spannend voor jou! Enorm veel succes en wie weet heel mooi positief nieuws!☺
 
Wat fijn dat je echo hebt gehad. Ik ben heel benieuwd naar je volgende menstruatie of niet?

Ik hoop het ook!! Zou fijn zijn.
 
Jeetje wat een lage temperatuur Christa, klopt dat inderdaad wel? Ben benieuwd wat je van de volgende acupunctuur behandeling vind.

He R1988, wat jammer dat het toch is doorgezet :( hopelijk volgende ronde eindelijk meer geluk!

RB, ook voor jou een spannende periode. Wat apart dat ze een slijmpropje hebben gevonden, wellicht een prille zwangerschap die niet goed is doorgezet?

ik ga nu elke keer vol spanning naar de wc, heb dinsdag dag 17 al steken rechtsonderin, maar tot op heden nog geen bloedverlies
 
Hé wat balen R1988!! Hopelijk kun je het een beetje loslaten en met nieuwe kracht de volgende ronde in.

RB: oh wat gek. Benieuwd wat eruit komt. Wanneer is je NOD?

Christa; mijne doet ook niet met medicijnen heel veel, soms wel vertelde ze. Zo doet iedereen het weer anders! Temperatuur wel erg laag. Voel je je koud? Je kunt ook even bijverwarmen met pittenzak of kruik. Andere thermometer misschien ook...?

Svlok! Alle hoop voor jou nog deze ronde. Hou je ons op de hoogte?

Liefs
 
Terug
Bovenaan