Wachten op Nod na ronde 6

Mijn volgende NOD is 29 maart maar ook kan ik wel vanuit gaan dat dit wel weer een eerder ongi gaat worden of eerder door kan zetten omdat het nu steeds iets eerder komt dus ik ben heel benieuwd. hopelijk voor jullie ook meer zekerheid dan het tempraturen. Mij lijkt het heel lastig en vooral ook om de daling en het stijging van het meten zou ik zelf heel onzeker van worden daarom doe ik het zelf niet. Maar ik hoop voor jullie dat er iets moois nieuw uitkomt!
 
K5, natuurlijk hou ik jullie op de hoogte. Ik blijf nog even in spanning. Beste is er vanuit gaan dat ik gewoon ongesteld word, dan kan het alleen maar meevallen.

RB, Het maakt je soms wel onzeker, maar het geeft echt heel goed inzicht wanneer je je eisprong hebt, een eventuele innesteling en wanneer je ongesteld wordt.
 
Temperatuur is helaas gedaald naar 37,0. Ga er vanuit dat ik ongesteld word, voel het aan heel mijn lichaam. Helaas heeft mijn lichaam me goed voor de gek gehouden. Ik wil behalve temperaturen en een bezoek aan een verloskundige er dit keer minder mee bezig zijn.
 
Hé wat balen svlok. Benieuwd hoe deze morgen is. Hoop dat je het een beetje los kunt laten.



R1988 bij jou helemaal doorgezet?
 
K5, Ja hoor, ben gewoon lekker mijn ding aan het doen en ik zie wel of mijn menstruatie doorbreekt of niet. Vind het nu al niet meer erg als we doorgaan naar de volgende ronde, heb me gewoon ingesteld dat ik ongesteld word.
 
Helaas mijn temperatuur naar 36,6 is verder gedaald en heb al wat licht bloedverlies. Dus op naar de volgende ronde.
 
Goedemorgen dames,

Ja het heeft doorgezet.. minimaal.  Alleen mijn tenperatuur zakt niet verder is alleen maar gestegen.  Vandaag 37.

Beetje gek.
 
Terug
Bovenaan