Wachten op Nod na ronde 6

Mijn NOD is ongeveer 6 april. Pff voelt nog zo lang!

En die van jullie? Christa als eerste weer denk ik?

@r1988; oh das best hoog ja! Hopen dat acupunctuur helpt. Ik ga ook morgen weer. Mijn temperatuur is best laag voor mijn doen, 36.8 al 2 dagen.
 
Mijne 8 april, ik ga volgende week dinsdag naar een verloskundige toe die kan kijken of mijn eitjes goed groeien en mijn slijm goed is voor een bevruchting.

apart zo'n hoge temperatuur, heb je dat normaal ook? Had je menstruatie nog doorgezet? Anders toch wellicht een test doen?
 
Nee, heb dat normaal niet dan zakt hij naar 36.6 ongeveer.  Acupuncturist zei morgen afwachren anders huisarts bellen. Of toch bloedtest doen
 
Jeetje nog spannend dus voor jou.

hoe zijn jullie eigenlikk bij jullie acupunctist terecht gekomen? Ik overweeg het ook
 
Jaa, mijn nod is 31 maart! Gister leek het alsof mijn eitje was gesprongen ( pijn in de linkerkant van mn buik ). Eitje zou morgen moeten springen volgens de app. Vandaag plakkerig slijm, eisprong komt eraan neem ik aan. Ik word alleen beetje gek van het temperaturen, mocht ik zwanger zijn vraag ik me af of ik de 37+ wel haal, aangezien mn temperatuur meestal 35.2 is..
 
Ik heb verhalen van hier gelezen en ben 1 keer geweest.. maar ik denk niet dat ik weer ga, had eigenlijk maandag afspraak maar die heb ik afgezegd. Straks sta ik alsnog met lege handen om het zo te zeggen ondanks ik naar de acupuntuur ga.. misschien als het deze ronde niet is gelukt dat ik even de huisarts ga ophalen om verwijzing te krijgen naar de gynaecoloog, die kon vaststellen wanneer je eitje springt, right?
 
Ik vind het wel heel fijn Christaa. De temperatuur zie ue wanneer je eisprong hebt.

Ik ben vandaag gaan bloed prikken. Hopelijk snel uitslag.

<span style="line-height: 1.5;">SvloK ik heb gewoon gegoogled welke er dichtbij zat. Ik vind het wel heel fijn. Elke maand zijn we een stapje dichterbij een optimaal resultaat. </span>
 
Christa, spannend nog twee weken voor jou! Hoe lang ben je ook alweer bezig? Want volgens mij wort je pas doorverwezen als je minimaal 1 jaar bezig bent.

R1988, heb je enig idee wanneer je de uitslag krijgt?

Ik heb ook even gegooled, wellicht ga ik dit binnenkort proberen.
 
Terug
Bovenaan