Wachten op Nod na ronde 6

Mijn cyclus varieert een beetje tussen de 26 - 28 dagen. Balen dat jullie mannen beide weg zeg, hopelijk kunnen jullie ervoor en erna nog voldoende doen.

Ik zit vanaf volgende week weer in mijn vruchtbare periode, ben benieuwd wat ik dinsdag krijg te horen bij mijn onderzoeken en moet in de middag ook weer voor controle voor mijn tumor.
 
Ik hoop het ook. Mijn vriend heeft gezorgd dat hij zondagavond al weg gaat, maar dan maandag thuis slaapt en dan weer weg gaat van dinsdag ochtend tm vrijdagochtend... Ik hoop dat het voldoende is om het daarvoor en daarna te doen. Hoop is er! Maar ben ook realistisch dat het wss niet voldoende is.



Spannend voor jou svlok!

Ik ben gisteren weer bij acupunctuur geweest. Nog steeds blokkade in de warmte. Nu ook kruiden gehad. Die mag ik nu tot aan de mogelijke innesteling  (ongeveer dag 23) gebruiken. Daarna ff niet.

Hopelijk helpt het!
 
Goed geregeld K5! Ik hoop ook voor je dat het voldoende is en dat de kruiden helpen.

Mocht het deze ronde weer niet lukken dan zit ik toch ook te kijken naar acupunctuur of wellicht moet ik vaker naar die vrouw in Ermelo. We gaan het zien, zit nu pas in het begin van mijn cyclus dus het duurt nog even.

Heb je je uitslag al R1988?
 
Uitslag  was negatief.  Had ik ook al wel verwacht.  Zit nu in vruchtbare periode temperatuur is gelijk gebleven met gisteren 36.9. Even wachten tot hij gaat dalen.

Wat fijn K5 dat hij dan thuis slaapt.  Geeft je dan toch een beter gevoel.
 
Bij mij heeft het ook even geduurd dat temperatuur naar beneden ging. Ik denk dat hij nu pas stabiel begint te worden.  Ik moet vrijdag weer.
 
He wat balen R1988, het scheelt dat je er al vanuit ging, dan is de teleurstelling minder groot. Rond welke dag heb je meestal je eisprong?

Ik verwacht hem volgende week dinsdag of woensdag of dag 10 of 11.
 
Ik durf het niet te zeggen omdat ik voeige maand ziek was. Temperatuur is nog hoog. Helaas niet de ovulatie testen binnen gekregen.  Vanavons manlief verassen als hij thuis komt:p
 
Terug
Bovenaan