Wachten op Nod na ronde 6

Heb nu wat krampjes.. maar ook net bruinverlies met na toilet gaan.. dus voel me vooral heeel onzeker... temp is nog wel gewoon hoog.. aaah dames ik weet het niet meer hoor
 
Dames.

Ik had gisteren ook licht positief getest maar vanochtend toch weer licht bloedverlies en daar was ik al bang voor.  Ik ben er wel enorm onzeker over

Even afwachten nog ik heb wel weer een behoorlijke misselijke dag.

 
Spannend Chantal en k5 het zijn moeilijke dagen om of te wachten. Is het bij roze gebleven k5?

chantal, bruin kan komen van innestel bloeding dan heb je rond nod bruine afschijding/bloed, ik hoop voor je dat het daarbij blijft.

r1988 voor jou ook weer spannend.

roween ik ben benieuwd naar je trst morgen :eek:
 
Dames,

Misschien kunnen jullie mij helpen.ik ben begonnen met ovulatie testen sinds deze maand van het kruitvat. test al 10 dagen maar alle 10 de dagen een streepje dus niet echt duidelijk welke nu echt knal positief is. Ik lees hier dat dames met de temperatuur meten hoe hun maand gesteld is

Hoe werkt dit precies? mijn nod is 16 april
 
Welkom! Gek van die testen.

Het temperaturen doe je elke ochtend de rond hetzelfde tijdstip en voor je uit bed stapt. Hieruit kun je je cyclus opmaken. Eisprong etc.

Op internet veel over te vinden! Succes!
 
Dames, met mij gaat het goed. Wel wat last van mijn rug en buik. Rommelende darmeb.

Vandaag wel getempt 37.2 maargoed dat zegt natuurlijk nog niks. Afwachten dus
 
Vandaag ook jouw nod. Spannend! Hoe was je temperatuur de rest van de week? Duim voor je!

Hier temperatuur van 37.3... na de dip zondag nog lekker hoog.

Ook last van darmen, obstipatie. Gisteren veel oprispingen en boeren in de avond.

Nog even geduld!
 
Terug
Bovenaan