Wachten op Nod na ronde 6

Gefeliciteerd (voorzichtig), ik ben er helemaal blij van geworden.

bij mij was de eerste test ook heel licht, twee dagen later iets donkerder en 3 dagen daarna binnen 2 minuten een knal test. Ik hoop dat je snel wat geruster bent. Ik vind het ook nog heel spannend ga pas echt juichen na 7 weken denk ik :)

liefs, hoop snel op nog meer positive testen van de rest van de dames
 
denise. Ik had de test in me hand en ik zit er naar te turen ik word er onzeker van en ik weet dan niet hoe ik het moet zien of ik het dan wel goed zie en me niet in beeld omdat ik zoveel testen al weg heb moeten gooien. had jij bij de eerste posi test ook er vaker naar moeten kijken? ik ben namelijk soms echt bang dat ik het dan in beeld.  Had jij dit ook?

Dankjewel dames super lief!
 
Hey Roween ik zeg ook voorzichtig gefeliciteerd maar ik denk wel dat het goed komt meis.

je kan je test ook tegen het licht houden zie je een streep dat kan je er vanuit uit gewoon zwanger ik snap je onzekerheid na al die testen en je mk.

Plus je kan het niet geloven je kan ook woensdag een clearblue doen die geeft zwanger aan als je zwanger bent is een tip kijk maar even want die is wel een stuk duurder.

Ben wel super blij voor je eindelijkkk xxx

en andere dames ook spannend hoop voor jullie alle snel een positief test ik denk zelf dat ik deze ronde weer niet zwanger bent ben nog niet ongesteld geworden had wel weer na het klussen bloed best veel. Had mega buikpijn zaterdag maar me mens heeft niet doorgezet. Zit nu op dag 31 en me temp was vanmorgen 36,7
 
Ik heb ook wel eens bloed na het vrijen. Komt omdat ik een gevoelige baarmoeder mond heb. Niets ergs.

ik had gisteren een temperatuur dip naar 37.1 en vanmorgen weer 37.3..

Als deze hoog blijft heb ik een kans maar als deze morgen gezakt is word ik ongesteld. Dat verwacht ik nog steeds.
 
Roween, ik had een kv 2v5 en het was een heel licht grijzig streepje die heel langzaam lichtroze werd en na de afleestijd leek hij iets duidelijker te worden, ik twijfelde ook maar ik weet van alle keren dat ik niet zwanger was dat de test echt geen enkele streep of indroogstreep had. Voor de zekerheid 2 dagen later dus nog 1 gedaan, ook heel licht maar kwam wel sneller tevoorschijn en daarna 3 dagen gewacht en dik positief
 
Roween, ik had een kv 2v5 en het was een heel licht grijzig streepje die heel langzaam lichtroze werd en na de afleestijd leek hij iets duidelijker te worden, ik twijfelde ook maar ik weet van alle keren dat ik niet zwanger was dat de test echt geen enkele streep of indroogstreep had. Voor de zekerheid 2 dagen later dus nog 1 gedaan, ook heel licht maar kwam wel sneller tevoorschijn en daarna 3 dagen gewacht en dik positief
 
Oke gelukkig dat die in een keer zo positief werd! Beter zeg ik heb nu gewoon de datum erop gezet en nu is paar dagen wacht denk ik dan maar en dan is kijken of het positiever word en als het niet zo is kan ik me echt wel voor de kop slaan zeg! Maar nu ben ik een week overtijd en nog niet eens zo dik positief dat had toch allang gemoeten of hoeft dat echt niet persee? Liefss

 
Nee dat hoeft niet persee, het kan zo zijn dat de innesteling wat later is geweest of wat langzamer gaat, er zijn genoeg vrouwen die dik een week na nod pas positief testte. Heb je ook een kv test?

het kan zelfs dat je ei later is geweest of heb je ovu test gedaan?
 
Terug
Bovenaan