Wachten op Nod na ronde 6

Nee ook niet gedaan. Ik wacht anders wel en doe ik woensdag nog een test maar hij ziet er wel posi uit maar heeel licht.

 
Vaak zeggen ze inderdaad een streep is een streep hoe duidelijk die ook is. Ik feliciteer je alvast voorzichtig. Hooelijk slaat ie woensdag duidelijker positief voor je uit.

Hier nog niet ongesteld en me temp blijft hoog voor mijn doen (37.0)... af en toe wat buikpijn maar voelt anders dan dat ik normaal heb voor menstruatie.

Hier tot nu toe de volgende (vage) klachten; met vlagen misselijk, moe, zere borsten, temp hoog, sinds paar dagen last van erg droge lippen (labello smeren werkt niet), kan om de kleinste dingen in tranen schieten af en toe, en ruik veel beter (kon vanmorgen op het werk toen ik bij de was bezig was gewoon ruiken dat mijn rokende collega's binnen waren gekomen... tussen kantoor en washok zit een grote gang).

Ik twijfel heel erg of ik morgen al test of dat ik toch nog heel even wacht.. ik wil eigenlijk al wel testen maar stemmetje in hoofd zegt wacht nou nog even 2 dagen...
 
Dan zou ik inderdaad ook even wachten. Ik wacht ook nog even met het testen opnieuw ook al was die wel licht maar ik wacht nog liever tot ik hem duidelijker heb anders misschien voor me zelf een teleurstelling!

Spannend k5 en chantal en voor de rest nu zitten svlok en R1988 in de buurt en wandana.  Ik duim ontzettend hart voor jullie dames ik zal 100 x extra duimen tis jullie van harte gegunt! ☺
 
Balen K5.. misschien is het niks! Even afwachten. Jij ook 5 april toch?

Ik heb echt enorm veel last van mijn rug. Dit heb ik nog niet eerder gehad. Nog steeds beetje zeurend gevoel in mijn buik.Nog even geduld hebben..
 
Ja afwachten!

Mijn kalender op telefoon zegt 5 april maar als ik 14 dagen na eisprong reken pas vrijdag.... weet het dus niet precies. Mijn cyclus schommelt tussen 28 & 34 dagen. Dus ergens deze week;)

Voor jou ook spannend!
 
Ik heb toch vanmorgen een testje gedaan.. en er kwam een lichte 2e streep... kan het nog niet geloven... test over 2 dagen nog een keer...

Ook ik had gisteravond heel iets roze verlies (1x tijdens afvegen een roze waas) maar vanmorgen helemaal niets meer
 
Wauw! Voor jullie beide heel voorzichtig gefeliciteerd! Spannend nog even.

Ja bij mij ook een roze waas.

Mijn temperatuur vanmorgen weer gestegen naar 37.4 hoogste van deze maand. Voor het eerst een 3fasige curve zo duidelijk.

Verder voel ik mij eigenlijk goed. Wel wat krampjes en steekjes in mijn buik. Maar normaal heb ik flinke pms klachten.

Wat voel jij Chantal?

ik wacht tot vrijdag met testen als ik niet eerder ongesteld ben.
 
Terug
Bovenaan