Wachten op Nod na ronde 6

Oh haha zie dat daarvoor mijn berichtje niet helemaal is doorgekomen.

Mijnu gemiddelde cyclus temperatuur is hoog. Rond de 37.0

Hij was na de dip (innesteling) 37.3/37.4 en nu dus 37.2

Hoog op zich maar voor mij een duidelijke daling. Ben eerder ongesteld geworden met 37.2.

Buikpijn neemt nu ook iets toe.

ik probeer met acupunctuur mijn gehele cyclus temperatuur te verlagen maar nog niet echt gelukt.

Al zat ik 4 maanden geleden zo voor mijn menstruatie zelfs soms op een temperatuur van 37.6... echt heel hoog.
 
Hai dames!

Aangezien ik maandag ook heel licht had gepositieft! Kreeg ik dus dinsdag ochtend een beetje bloed. En smiddags was me kleur gewoon echt knalroze.  Ik heb er ook niet echt last van en het is ook echt niet veel. Bij het afvegen maar hele kleine beetjes en in de wc ook niet ook niet veel af en toe kleine drupjes. en op de tampon oude bloed.  Echt niet zoals een normale menstruatie.

Misschien dat ik van het weekend even test.

 
Bedoel je knal roze test of bloed?

Oh wat een spannende week... pfff! Hoop op een goede test voor je het weekend!

En hoe voel jij je r1988?
 
De bloed was knalroze dat heb ik nog nooit gezien. En het was helderrood en heel bruin dus het kan maar innesteling zijn of toch ongesteld net als chantal. Ik ga van het weekend even weer testen en kijken wat het dan is.
 
Ik voel mij wel goed. Wat last van mijn darmen en doorzichtige/ witte afscheiding.  Steekjes hier en daar. En nog last van mijn rug.
 
Hier is het bloedverlies wel heftiger geworden. Vanmorgen zo mega buikpijn dat ik er wakker van werd. Heb toen een pittenzak warm gemaakt en ben weer gaan slapen. Nu gelukkig geen buikpijn meer. Wel mega koppijn (migraine), misselijk wakker geworden en nog steeds zere borsten. Ik denk dat ik na deze bloeding nog een keer test om er zeker van te zijn dat het nu negatief is. En dan vol goeie moed nieuwe ronde in
 
Hallo Ladies,



Misschien dat jullie op dit berichtje wel willen reageren.

Ben dus al 14 dagen aan het testen met ovulatie testen eergisteren knal positief en gisteren ook weer vrij donker.

vorige week zw gedaan, negatief.

Ben dus nu wel af en toe een heel klein beetje misselijk

vind kaas opeens vreselijk stinken

een vieze smaak in mijn mond

en af en toe een opgeblazen gevoel



Mijn nod is pas 12 of 14 april. Komt iemand van jullie dit bekend voor? is het überhaupt mogelijk om eventueel zwanger te zijn en nu al iets te merken? Bij mijn vorige zwangerschap ook al zo snel vage klachtjes 1,5e week voor nod al. Testen echter pas super laat positief. (uiteindelijk werd het een mk)
 
Terug
Bovenaan