Wachten op Nod na ronde 6

<p style="text-align: left;">Hallo jonge vrouw anoniem</p>
<p style="text-align: left;">Ik denk dat je moet wachten met testen tot aan je nod. Ik had een halve week na me positieve ovulatietest ook al dat mijn borsten zeer begonnen te doen. Mijn borsten werden eind vorige week ook zichtbaar groter (zijn ze nu trouwens nog en gevoelig) Dinsdag heb ik een zwangerschapstest gedaan en deze was licht positief. Alleen begon helaas smiddags/savonds het bruinverlies en is het nu toch echt wel bloedverlies geworden. Ga er hier dus vanuit dat het zeer vroeg is mis gegaan. Voor de zekerheid test ik na het bloedverlies nog een keer om zeker te weten dat test dan weer negatief is. Zodat ik vol goeie moed een nieuwe ronde in kan.</p>
<p style="text-align: left;">Het is heel moeilijk om te wachten, maar als je heel graag zwanger wilt worden kan je lichaam je ook flink voor de gek houden. Het enige dat je nu kunt doen is rustig afwachten en jezelf niet te gek maken.</p>
 
Had vanmorgen een berichtje geplaatst met dat bloedverlies meer was geworden. Nou... mijn lichaam is flink met me aan het kloten.. bloedverlies is nu echt weer minimaal.. zelfs met afvegen maar een klein beetje..

Had me er net bij neergelegd dat het een menstruatie was geworden. Maar op dit moment weet ik het dus echt niet meer. Buikpijn die ik vanmorgen had is ook helemaal weg.
 
Wat gek Chantal! Rot lichamen he!

Even aankijken maar en mogelijk nog een testje!

Hier was de buikpijn ook weg maar nu weer terug. Ook de emotie, meestal dat een teken vlak voor menstruatie
 
Wat vervelend Chantal en rot dat je lichaam je zo voor de gek houdt.

K5, wat jammer dat je weer door moet naar de volgende ronde, maar zolang je ongesteld weg blijft is er nog hoop.

Jeetje RB jij ook al zulke vage klachten. Hoop dat de testen jullie meer duidelijkheid geven.

Hier ben ik bang dat ik ongesteld wordt, ben vorige ronde aan het einde van mijn cyclus begonnen met naar mijn cervixslijm kijken, omdat je daaraan ook veel kan aflezen. Helaas is sinds gister en een beetje bloed tussen mijn slijm te bekennen, vorige ronde had ik dat helaas ook rond dag 25 en 2 dagen later werd ik ongesteld, dus ik verwacht morgen of zaterdag ongesteld te worden. Helaas weer door naar de volgende ronde :(

Ik merk wel dat afstand nemen van het forum mij veel rust bracht, alleen sinds deze week werd ik toch wel erg zenuwachtig. Ik weet nog niet wat ik volgende ronde doe.
 
Ja ik zie wel waar het schip strand. Voor nu lijkt het bloedverlies toch door te zetten.. maja dat dacht ik vanmorgen ook en toen hield het ook zo beetje weer op.

Weet dat je lichaam je flink voor de gek kan houden.. nu nog meer zeg maar. Heb ook geen krampen niks. Alleen vanmorgen flinke buikpijn eventjes...  s
 
Goedemorgen meiden...

Vanmorgen temperatuur van 37.4!

Wel heb ik een hele Onrustige avond en nacht gehad, ehm door emoties van mijn kant en wat gedoe met mijn vriend daarom... dat kan een stagnatie en dus verhitting geven in temperatuur  (volgens chinese geneeskunde, acupunctuur)

Nog niet ongesteld. Vanmorgen getest.

Zie ik echt een heeeel licht streepje erbij... +...

Eerder deze test gedaan en daar was echt niets te zien. Maar goed, net als bij de anderen, ik geloof het pas als deze knalt en ik niet ongesteld wordt.

Het is vandaag 14 dagen na eisprong.
 
Mijn vriend nog even laten kijken. Hij ziet ook echt de hele lichte streep. Gelukkig ligt het niet aan mijn ogen haha. Maar het is wat mij betreft nog te licht om al te juichen.

Maar even afwachten nog.
 
Chantal jeetje wat is je lichaam lekker bezig, ga je nog een test doen?

K5 een voorzichtige gefeliciteerd!

Hier is de ongesteldheid doorgezet, maar temp was niet extreem gedaald. Afgelopen dagen 37,0/36,9 en vandaag 36,8. Vorige ronde had ik wel een duidelijke daling, maar we gaan vol moed verder naar de volgende ronde.
 
Terug
Bovenaan