Wachten op Nod na ronde 6

Echt balen svlok! Ik had ook 1 maand dat mijn temperatuur langzaam zakte.

Dank, maar ik geloof het pas als ik een goede positieve test heb. En niet ga bloeden... Nog even geduld dus!
 
K5 spannend.

Svlok ja zodra bloedverlies helemaal weg is ga ik nog een test doen. Werd net lekker misselijk wakker. Ik ga zien wat de dag gaat brengen. Weet wel dat ik er geen ene moer meer van snap
 
Svok wat jammer, op naar de volgende ronde

chantal wat vervelend en wat een onzekerheid, ik lees mee en denk aan jullie.

roween, hoe is het nu met jou?

r1988 hoe gaat het met jou inmiddels? Het klinkt allemaal zo hoopvol :)

k5 voorzichtig gefeliciteerd en hoop dat je over een paar dagen een knaltest hebt
 
Nou dames morgen mijn nod zit nu op dag 35 van me cyclus en nog geen teken van menstruatie.

had vorige week zaterdag roze afscheiding en daarna niks meer maar ga van niks uit want vorige maand was mijn cyclus ook 51 dagen.

Heb de afgelopen dagen best wel wat buikpijn gehad maar nog niet ongesteld verder geen symptomen druk bezig met verhuizen dus verder er niet echt mee bezig.

Andere dames spanned hoop voor jullie ook meer duidelijkheid en Roween voor jou ook weer spannend hoop echt dat je dit weekend  een mooie test een handen hebt.

Fijn weekend dames
 
Ook vandaag is het bloedverlies heel minimaal. Normaal tijdens een menstruatie moet ik echt wel om de 3/4uur maandverbandje wisselen.. nu kan ik er als ik wil de hele dag mee doen..

Ik wacht nu tot het bloedverlies helemaal over is en dag er na test ik nog een keer. Zo vreemd heeft me lichaam nog nooit gedaan en het maakt me flink onzeker...
 
Wat kan je lichaam raar doen hé.

Ik snap je onzekerheid en zo moeilijk dat je daar zo weinig invloed op hebt.

Ik heb ook elke keer als ik naar het toilet ga de onzekerheid dat ik toch ongesteld ben geworden...

Sterkte!
 
Wauw kan het bijna niet geloven maar nog een test gedaan. (Vanavond met meiden uit eten en stappen, wilde het zeker weten maar ga toch maar bobben!!)

Nu echt veel zichtbaarder streepje!! Yes! Ronde 8 gelukt.

Nu de spannende periode in van het prille zwanger zijn en nog zoveel dingen die kunnen gebeuren.

Ik duim voor jullie dat het snel voor jullie ook duidelijk is! Liefs.
 
K5 wat goed hé, gefeliciteerd en missch zie ik je in het forum uitgerekend in december. Daar hoop ik jullie allemaal tegen te komen :).

Wanda wat spannend zeg, je zou bijna denken aan innestelbloed. Wanneer wil je gaan testen?
 
Terug
Bovenaan