Wachten op Nod na ronde 6

Helaas hier een negatieve test. Het zal dus wel zeer vroeg mis zijn gegaan afgelopen maand. Maar het weinige bloedverlies blijft dus even een vraag maar dat zal wel..
 
Oh dat kan ik mij voorstellen! Had je de vorige keer toen het mis ging hele andere symptomen of aanwijzingen van te voren? Wat je nu kan duiden als klachten voor de miskraam?
 
<p style="text-align: left;">Het is helaas niet anders. Was er zelf al vanuit gegaan. Gaan gewoon vol goeie moed een nieuwe ronde in.</p>
<p style="text-align: left;">Vanmiddag maar weer even een aantal ovulatietesten halen. Gaan het gewoon opnieuw proberen</p>
 
Aah :( jammer Chantal, je klinkt gelukkig wel heel rustig eronder en ik hoop dat het komende maand alsnog raak zal zijn :*



Ja k5 dat heb ik zeker, vorige keer had ik heel veel symptomen al ver voor nod en met name de hevige rugpijnen vanaf het begin kan ik nu echt linken aan de miskraam. Ik voel me wel echt elke dag zekerder worden. Ik hoop je te zien op het forum uitgerekend in december, en er is ook een geheime facebookpagina van die meiden maar dat lees je daar vanzelf ;)
 
4 dagen voor nod, en ben echt bloednerveus.

ben echt ontzettend moe en denk nu af en toe wat lichte krampjes te voelen, maar anders dan menstruatie krampen.

Vorige maanden als ik mijn menstruatie kreeg was het er opeens gewoon en daarna kwam pas debuikpijn.

Nod is vrijdag a.s. vorige zwangerschap testte ik pas heel laat positief

Wachten of toch testen al?
 
Ja gelukkig kan ik er wel rustig over denken. Tuurlijk ik baal wel had er toch wel een klein beetje op gehoopt maar het is helaas niet anders.

Mocht het wel wat zijn geweest, het lichaam breekt het niet zomaar af zo vroeg in een zwangerschap. Er zal dus wel wat mis met het vruchtje zijn geweest waardoor het lichaam het af heeft gestoten. Ben zelf wel blij dat ik er zo nuchter over kan denken. (Komt misschien ook wel door mijn werk, ik werk namelijk op een groep ernstig meervoudig verstandelijk beperkte mensen). Nu vol goeie moed naar een volgende ronde en hopen dat het dan raak is
 
Terug
Bovenaan