Wachten op Nod na ronde 6

Oké Denise! Hopelijk bij mij ook zo! De kwaaltjes zijn wel zichtbaarder. Mijn borsten zijn pijnlijk geworden, was nog niet echt zo en ook wat meer last van honger en tegelijkertijd misselijk gevoel.

Wanda, heb je al eens aan acupunctuur gedacht? Zij kunnen je ook helpen meer zicht en ritme te geven in  je cyclus.
 
R1988 balen..

K5 gefeliciteerd, probeer er van te genieten ook al is het nog maar zo pril

Hier nog steeds geen duidelijkheid. Mijn temp is vanmorgen zelfs weer gestegen met 0.3 graden. Het bloedverlies is nu al 3 dagen zo minimaal... en eigenlijk weinig tot geen stolsels e.d.

Het maakt allemaal zo onzeker dat ik het even niet meer weet wat ik nou moet doen, wat ik moet denken of waar ik vanuit moet gaan.
 
Dankjewel Chantal! Ik snap je helemaal. Waarom bel je maandag niet even de huisarts? Of doe je nog een testje?

Je hoort vaker dan vrouwen nog een soort van ongesteld worden... misschien een bloedtest bij de huisarts? Sterkte met de onzekerheid!
 
Ja wil na het weekend ook nog weer een test doen. Maar word gewoon even gek van me gedachtens.. die vliegen van ut ene na het andere.. vanavond gelukkig werken en dan de gedachten weer op 0. Denk zelf dat ik dinsdag weer ga testen. Een week na de licht positieve test. Maandag ochtend moet ik weer om 7 uur beginnen op het werk..
 
K5, ik  heb een afspraak gemaakt voor as donderdag. Ben benieuwd!

Wanda, ben je al bezig met temperaturen? Daar kan je echt veel aan aflezen. Wordt ons nu ook geadviseerd door de gynaecoloog, zodat ik kan zien of ik wel een eisprong heb en zij straks ook als we de onderzoeken naar onze vruchtbaarheid gaan beginnen.

Dat begrijp ik volkomen Chantal, je lichaam is nu echt gek aan het doen. Hopelijk met de test meer duidelijkheid en anders inderdaad de huisarts bellen.

ik heb een beetje een vieze vraag. Sinds vorige ronde ben ik best heftig ongesteld, met stolsels erbij enzo, hiervoor nooit gehad, maar nu is het zo extreem dat binnen 2 uur mijn hele tampon (een super tampon) helemaal vol zit en ik doorlek, als ik hem er dan uit haal komen er weer heel veel stolsels vrij. Iemand hier ervaring mee?

 
Hier is het bloedverlies helemaal weg. Kleine 3 dagen last gehad van af en aan wat bloedverlies. Een menstruatie heb ik het niet echt kunnen noemen.

Ik wacht nu tot dinsdag ochtend en dan wil ik weer een test gaan doen. Dan is het een week na de lichte positieve test.. hoop dan echt meer duidelijkheid te krijgen
 
Goed zo svlok! Ben benieuwd naar je ervaring. Heb je dat eerder gehad de stolsels? Ik heb het ook altijd, bij jou klinkt het nog wel iets meer. Maar de eerste 2 dagen heb ik dat het ergste. Bij mij dachten ze dat het van mogelijk endometriose en mijn vleesboom kwam.

Heel benieuwd voor je Chantal. Hoe voel je je verder?
 
Ik ben ook erg benieuwd, ik heb donderdag een afspraak. Ik heb het vorige ronde 1 dag gehad, maar nog niet zo heftig. De stolsels blijven maar komen. Ik neem morgen wel voor de zekerheid contact op met de huisarts, kan nooit kwaad om het na te vragen. Kan ook heel goed zijn dat mijn medicijnen nu pas echt aanslaat en hierdoor heftiger ongesteld ben.
 
Terug
Bovenaan