Wachten op Nod na ronde 6

Hier ook 3 dagen lichte ongesteldheid gehad wat ik het ook niet had kunnen noemen.

ik wacht nog even met testen want de bloedverlies is allang weg maar ik blijf lasthouden van bruine afscheiding en rare afveegjes. Maar ik ben niet ongesteld meer maar de winden en de beroerdheid en de zere borsten blijven wel.

Wanda: misschien is het wel beter om te tempraturen op je metingen van je eisprong en het menstruatie en kun je het goed bijhouden. en lukt het zo wel ik hoop het voor je lieve schat!

Chantal: het lijkt wel een beetje dat we samen in het zelfde schuitje zitten kwa de bloedverlies en de lichte posi test. Best raar dat de lichamen zo apart kunnen doen. Ik wacht ook steeds meer en ben nu wel benieuwd wat het kan zijn en niet meer in de onzekerheid.

Svlok: jammer dat je ongi is begonnen en ik hoop voor je dat het wel gaat lukken net als ons! Ik hoop het van harte!

k5: Van harte gefeliciteerd met je officiele mooie zwangerschap! En veel geluk. Tuurlijk zullen de 1e weken heel lastig worden en misschien beetje onzeker maar komt vast goed! Ben blij voor je!
 
Roween wat vreemd hè zo een korte bloeding, ik hoop met heel mijn hart dat het een onschuldige bloeding was en dat je een van deze dagen ons een knal test komt laten zien. En dat geld natuurlijk ook voor jou Chantal.
 
Hoe ik me voel...

Uh vandaag zeer prikkelbaar. Kan niet veel hebben merk dat ik snel boos word (of naja boos is niet het juiste woord). Maar kon vandaag maar weinig hebben van de clienten op het werk.. ben een aantal keer erg streng/boos geweest.. ken ik niet zo van mezelf zeg maar.

Verder voel ik me goed, af en toe vlagen van misselijkheid vooral als ik lig. Mijn borsten zijn nog steeds gevoelig en lijken echt groter.

Ik ga nu gewoon rustig afwachten, meer kan ik niet. Maar het bloedverlies is dus helemaal weg.
 
Hoi dames heb ongi buikpijn en lage rug pijn ben nu twee dagen overtijd en ik denk dat me mens er aan komt heb ook niet gehoopt op een zwangerschap omdat elke keer weer teleurgesteld wordt.

Hoi Roween hoi het zo voor je meis echt ja ik denk dat ik ook maar ga temperaturen wordt gek van me cyclus.

Dames ik kan pas gaan temperaturen als ik me mens krijg toch vanaf deze dag kan ik beginnen met tempen toch? En dan elke ochtend zelfde tijdstip en dan?
 
Hee dames,

Hoe is het met jullie allen? Hier gezonde spanning voor morgen dan wil ik opnieuw testen. Ik hoop stiekem dat ie super positief is maar ga er vanuit dat ie negatief is.

Vandaag erg misselijk vanaf de middag ongeveer. Heb me lunch niet binnen gehouden.
 
Goedemorgen dames,

Hoe gaat het met jullie?

ik ben erg benieuwd hoe het met jullie gaat Chantal en Roween.

k5 hoe gaat het met jou? Al een knaltest gehad?

ik blijf nog wel ff meelezen:)
 
Ik lees ook nog mee (k5 is opeens veranderd in KK...?)

Hoe gaat het Chantal?

Hoe voel jij je dns Braam?

ik heb gisteren digitaal getest en daar stond zwanger 1-2! :)

3 mei eerste afspraak/echo! Maar ik moet zeggen dat ik het heel spannend vind. Als mijn kwaaltjes we even niet zijn, bang dat het mis is. Onzeker voor de echo, of er wel een hartje is etc..

Vooral last van mijn borsten en wat pukkeltjes maat verder weinig. Darmen zijn wel onrustig en vroeg wakker & dan al honger.

Maar zoals nu zijn mijn borsten niet zo gevoelig... lastig hoor haha!

Probeer wel te genieten. Krijg straks mijn 9 maanden dagboek binnen.

Mijn vriend is nuchter en zegt dat het wel goed zit. Zo niet, dan stoot je lichaam dat met een reden af & het i's nu wel bewezen dat we iig zwanger kunnen worden. Soms wil ik zijn nuchterheid haha!

Fijne dag!
 
Hoi k5 wat fijn dat je nu echt duidelijk zwanger bent, ik vind het ook nog erg spannend hoor en heb 25 april mijn eerste echo (ben dan 8 weken) daarna zal ik mij hopelijk wat zekerder voelen. Precies wat jij zegt heb ik ook, ik heb al zo weinig symptomen en als ze dat even helemaal weg dan vraag ik mij gelijk af of het wel goed zit. Ik ben nu 5 weken en 5 dagen en heb even terug gezocht van de vorige keer, toen ging het mis met 5 weken en 2 dagen dus elke dag voel ik me wel wat zekerder. Ik ben op zich wel nuchter dat als het mis gaat dat het gewoon niet goed was maar het is voor een vrouw toch moeilijker omdat het in ons groeit en wij een grotere emotionele band ontwikkelen met de baby.

liefs, groetjes Denise
 
Terug
Bovenaan