Wachten op Nod na ronde 6

Hallo dames.

Even een update van mij:

Ik heb vandaag een arts gesproken waarnemend en vervanger van me eigen HA. En ik ben terug gebeld.

Ik krijg deze week al een bericht van een gyno. en ze willen me onderzoeken op een buik echo en een bloedtest voor zwangerschap en andere mogelijkheden. Dit was inderdaad niet goed dat ik het kort ben en dan weer langer en dan weer kort. en ook met oud & nieuw bloed. Best spannend! Liefs

Prissie, je hoeft niet mee te schrijven. We horen je wel weer wanneer je er aan toe bent :)

spannend christa! Ben benieuwd wat er morgenochtend uitkomt.

RB, wat fijn dat ze er toch naar gaan kijken en dat je al zo snel wat hoort. Ik hoop dat je snel terecht kan bij de gynaecoloog

net had ik een heel klein beetje bloed bij het afvegen, was denk ik een enkel druppeltje, want daarna niets meer. Ik heb dit wel eens eerder gehad maar pas op het moment dat ik mijn ongesteldheid verwachtte (dag 26), maar nu zit ik op dag 17 en 3 tot 6 dagen na mijn eisprong

Prissiee je hoeft ook niks te zeggen of te schrijven denk lekker even aan je zelf en waneer je er zelf aan toe bent praat je gezellig mee

Terug
Bovenaan