Wachten op Nod na ronde 6

Gister en vandaag meer bobbeltjes rondom mn tepel.. maar voor de rest nergens last van behalve winderigheid. Zit te twijfelen om morgen early test te doen maar ook weer niet

<p style="text-align: left;">Oke, bij mij moet juist temperatuur naar beneden en als je doet verwarmen gaat je temperatuur toch weer omhoog?</p>
<p style="text-align: left;">Net wel veel afscheiding wittig..</p>
<p style="text-align: left;">Durf je dat ja een early test? Ik niet hoor haha</p>

Sowieso ben ik hier aan het genieten ;) nu alleen een erg onrustige nacht, ben erg misselijk en geen ene houding ligt lekker, heb het warm (terwijl de airco aanstaat) en heb het gevoel dat ik ieder moment naar de wc moet rennen :(
Ik merk sowieso dat gedurende mijn cyclus mijn borsten heel erg veranderen, hebben jullie dat ook?

Christa, ik durf dat niet hoor een early test, kan daarbij ook zijn dat je positief test omdat er een bevrucht eitje is, maar dat die niet goed kan innestelen en daarna alsnog overgaat in je menstruatie. Dan lijkt me de teleurstelling alleen maar groter

Hallo dames.

ik ben sinds van de week enorm misselijk & heel moe en duffig en eet niet zoveel door de misselijkheid ik ben gisteren de hele dag misselijk geweest en ook echt een gevoel dat elke keer alles naar boven kwam. Ik heb gisteren proberen de huissarts te bellen maar hij is met vakantie tot volgende week. Deze waarnemer die je krijgt aangewezen kun je alleen met spoed bellen of heel belangrijk. Ik weet niet wat ik zou moeten doen of dat hun het belangrijk vinden.

Svlok: wat enorn vervelend zeg en dat nog terwijl je in dubai zit. Ik hoop dat het op vakantie minder voor je word en dat je nog kunt genieten. het is ook niks om misselijk te zijn en vooral als je ook voelt dat je borsten veranderd of dat je je anders voelt.  Is helemaal niks. Veel holidayfun! ☺

Svlok war vervelend! Misschien ook de jetlag?

ik heb mij toch gewaagd aan een early test maar helaas negatief. Verwacht het ook niet deze maand door moeilijk te traceren eisprong. Ik denk sowieso dat deze later was en ik dus later ongesteld word.

Doen jullie aan ovulatietesten?

Terug
Bovenaan