Wachten op Nod ronde 8

Christaaa

New member
Hi. Wie wachten hier nog meer op hun nod in ronde 8? Had vorig jaar augustus een curretage gehad.

Op dit moment zit ik in mn vruchtbare periode, en volgens de app is mijn eisprong de 13e, en zou mijn nod 27e april zijn
 
Hoi christaaa heb je gevonden ik ben me Nod al voorbij ben nu vijf dagen overtijd je hebt me verhaal al gelezen bij de andere topic zit nu op dag 40 van me cyclus en ven nog steeds niet ongesteld heb wel buikkrampen en met veegjes bruin maar nog geen bloed. Had vorige maand een cyclus van 51 dagen.
 
Hi wanda, ja dat klopt! Ik zou gek worden van zo een lange cyclus/en wachten tot je maar ongesteld word terwijl je natuurlijk op wat anders hoopt.

Ik blijf natuurlijk hopen dat het deze ronde is gelukt maar telkens maar niet. Natuurlijk lees ik op het forum verhalen over dat de mannelijke zaden geen levende zaden bevatten of bijna niet en dat maakt me aan het twijfelen. Mijn vriend had vroeger een operatie gehad, zn bal werd terug gezet aan zn linker ( of rechterkant) want hij schoot telkens weg. Natuurlijk weet ik niet of dat er mee te maken heeft dat we nog steeds bezig zijn maar je kan pas na een jaar naar de huisarts voor dat..
 
Hoi christaaa ja je hoopt natuurlijk dat je zwanger bent en dan ben je nog overtijd en maar wachten tot je ongesteld wordt ik wordt er radeloos van. Ik had voor de zekerheid getest twee dagen na me nod maar helaas negatief dus dan zal mijn cyclus weer zo lang duren helaas.

Geen pijl meer aan Vast te knopen en idd de dokter geef je een jaar. Was al naar de huisarts geweest en ze kunnen niks doen voor mijn.

mijn vriend heeft ook een zaad op hoping aan zijn linker bal hij moet er ook aan geholpen worden maar zover we weten kan het geen kwaad maar je wordt er wel onzeker door en je gaat twijfelen of dat niet zo is. En of de zaad wel goed enzo.

 
Hai dames.

Ik sluit me hier graag bij aan. Iets rustiger hihi.

Ik heb nog niet getest maar ik krijg wel steeds sterkere urine en veel rommelende darmen en soms echt een kots gevoel maar naar het bloedverlies maakt me gewoon onzeker om dan te testen. Zo irritant ik duim voor jullie!
 
Terug
Bovenaan