Wachten op Nod ronde 8

Ik heb opgemerkt dat ik rond mjjn eisprong bruin tot gele afscheiding heb.. succes wanda, hoop dat je snel geholpen kan worden lijkt me niet echt fijn!
 
Hoi allemaal,

Ik lees graag met jullie mee. Op dit moment bezig met ronde 5. Afgelopen week m'n eisprong gehad. Dus het wachten begint weer..
 
Hoi Leeuwtje1990

spannend altijd hè het wachten duurt zo lang.

Nou dames heb de dokter gebelt en kan morgen ochtend terecht.

had gister heel de Dag bruine afscheiding en vandaag niks meer. Ook hevige buikpijn en ik dacht nu gaat het beginnen en weer het ongesteld. Heel de week al last van bruine afscheiding maar gister heel de dag.

Ook ben ik heel moe en af en toe misselijk

ik begin nou toch echt te twijfelen of ik wel ongesteld wordt en zwanger ben zit nu op dag 46 van mijn cyclus morgen ga ik dat tegen de dokter zeggen en messchien kunnen ze bloed afnemen ofzo laat het jullie wel weten.
 
<p style="text-align: left;">Bwen benieuwd wanda.. je zou maar ongesteld en zwanger zijn tegelijk! Jammer van bloedtest is dat je weer paar dagen moet wachten..</p>
<p style="text-align: left;">Hier alleen een beetje vermoeidheid en last van mn buik, en een beetje humeurig. Achja we zien wel tot Kday</p>
 
Nou ben geweest bij de dokter ze hebben me onderzocht en ook een zwang test gedaan en die sloeg helaas negatief.

Ben best wel teleurgesteld maar heb wel een doorverwijzing gekregen voor de gyno om me te laten onderzoeken.

Wacht nog steeds op me menstruatie op naar ronde acht maar weer hè.

Baal echtt!
 
<p style="text-align: left;">Wat vervelend Wanda. Hopelijk kan je snel terrecht bij de gynaecoloog.</p>
<p style="text-align: left;">Ik denk dat ik na het weekend een testje ga doen.. wachten is lastig.</p>
 
Wachten is idd lastig.. sinds gister pijnlijke borsten maar niet gevoel en vandaag buikpijn/krampjes wat lijkt op menstruatie..
 
Terug
Bovenaan