Wachten op Nod ronde 8

Heee christaaa

Wat goed dat je het tempraturen dan ook even achter je laat maakt je soms ook alleen maar gekker! Ik doe het namelijk het zelfde ik houd me dagen bij en voor de rest zie ik het dan ook wel wat er van komt of wat er gebeurd.

Waneer was jou eisprong dan en waneer verwacht jij je nod?

Oh wat leuk zeg voor R1988!
 
Gefeliciteerd R1988 super meid is je zo gegunt.

wens je een goede zwangerschap toe.

Nou dames ben geweest bij de gyno ze hebben een echo gemaakt en een bloed onderzoek gedaan en een uitstrijkje gedaan de echo zag er goed uit nu wachten op de andere uitslagen. Ook moet mijn vriend een  kweekte afgeven om te kijken of er levende zaadcelletjes zijn. Heb gezegd dat ik nu twee maanden niet menstrueerd.

vondt ze vrij lang dus verdere onderzoek is wel nodig.

2 juni mag ik terug komen voor de uitslag.

Hey Roween heb mijn fb even gedeactiveerd omdat er mensen vragen gaan stellen even geen zin in ben je num kwijt. Trouwens hoe is het verder met je ? Xx
 
Hoi dames ik heb al vier keer een contact bloeding gehad 31 maart 2 april 21 april en 3 mei maak me een beetje zorgen erover heeft iemand dit ook gehad?
 
Hey! 

Ik ben nieuw hier, maar kan wel wat goede moed gebruiken ;)

Voor mij ook ronde 8.... gister was mijn NOD. Heb ook een extra vroege test gedaan maar deze was negatief. Heb verder ook geen klachten, normaal krijg ik migraine net voordat ik ongesteld word maar tot nu toe nog niks. Wachten is zooo moeilijk, en iedereen om je heen lijkt wel zwanger te worden. Ook erg vervelend dat je het met (bijna) niemand kunt delen omdat je anders zoveel vragen krijgt. Hoe gaan jullie hiermee om? Ik word er zo onzeker van... wat als het nooit gaat lukken? :(
 
Het gaat iedereen lukken. Ik ben nu in mijn 3 e ronde.  Vandaag ongesteld geworden. Op naar de volgende x! Hoop dat we in juni allemaal zwanger wordennnnn ladies.
 
Terug
Bovenaan